reede, 7. september 2007

KLASSIVANEMAD

Klassijuhataja tunnis valisime klassivanemad, kaks õpilast, kes esindavad meie klassi. Soovijaid sellesse ametisse oli neli - Andreas, Kevin, Tannar, Liisi. Toimus salajane hääletus, igaüks kirjutas sedelile kaks nime. Hääled jagunesid: Andreas - 5 häält, Kevin - 4, Tannar - 4 ja Liisi - 6 häält. Seega, viienda klassi klassivanemad on Liisi ja Andreas. Kevin ja Tannar asendavad neid, kui vaja. PALJU ÕNNE!

5 kommentaari:

Sander ütles ...

LAHE!

Diana ütles ...

lahe et nemad just said ma arvan et nad on head klassivanemad :)

ebe ütles ...

Õnnitlused ka minu poolt klassivanematele!

Grete ütles ...

tore jah:)
eks aeg näitab kuidas neil läheb ja kas nad ka head klassivanemad on...
aga ma ikka arvan et neil läheb hästi:)

kevin ütles ...

ma loodan ka sest mina ja tannar oleme ase klassi vanemad ma just lootsin et mina ja tannar aga said hoopis andreas ja liisi aga he seegi et meie oleme ase klassi vanemad