reede, 28. september 2007

KLASSIJUHATAJATUND


Tänases klassijuhatajatunnis arutasime sünnipäevade tähistamist, igaüks avaldas oma arvamust poiste togimise-nügimise kohta vahetundides. Õpetaja lennutas ka hinnetelehti. Siis mängisime mängu "Kõnelevad kaardid". Mäng seisnes selles, et iga õpilane tõmbas kaardipakist suvalise kaardi. Igale kaardile vastas üks jututeema, näiteks Mida sa eile õhtul tegid?. Õpilane pidi antud teemal jutustama täpselt ühe minuti, liivakell võttis aega. Selgus, et polegi nii lihtne minut aega järjest jutustada. Sellega said hakkama Carina ja Tannar, teistel said sõnad varem otsa, mõni aga suutiski vaid ühe lause öelda. Jutustada tuli oma parimast sõbrast, emast, lemmiktelesaatest, hobidest, suvevaheajast, lapsepõlvest... Teised kuulasid. Hea tava ja kirjutamata seadus on see, et kui üks räägib, siis teised kuulavad...vaikselt. Eks videolt ole näha.

Ma arvan, et sellist mängu me mängime kljtundides veel.


3 kommentaari:

Grete ütles ...

lahe tund oli.oli jah raske terve minuti järjest jutustada.
ma pidin jutustama oma lapsepõlvest kuni esimese klassini:)
nalja sai ka:)

Sander ütles ...

jaa..
lahe tund oli.

carina ütles ...

ja see oli äge tund ja mul oli selline teema et kui ma oleksin yksi kodus ja mida ma seal rääkisin ja se oli tõsi ka ja yks kord nii juhtuski!
ja ma sogasin mida rääkida ja ma pidin 1 minut rääkima ja ma sain selle eest kommi ka :)