pühapäev, 2. september 2007

Tere tulemast 5.klassi!

8 kommentaari:

ebe ütles ...

Edu teile, kallid viiendikud! Kindlasti on seda aastat eriti põnev alustada. Tuleb ju nüüd olla iseseisvam. Kohtute uute õpetajatega ja asute õppima uusi aineid. Hoidke üksteist ja oma uut õpetajat!

Diana ütles ...

1. september oli väga lahe ja ma loodan et see aasta läheb hästi

carina ütles ...

Mulle meeldis 1.september ja et inka õps tuli sest ta on hea õpetaja!:)))

Tannar ütles ...

Aitäh Õp. Ebe. Ma arvan ,eet tuleb põnev õppeaasta.

Sander ütles ...

Aitäh Õp.Ebe ma arvan kyll ,et meil läheb see aasta hästi!!!

Sander ütles ...

Meie õpetaja on väga hea ja tore !!!

Andreas ütles ...

Aitäh Õp.Ebe:)Ma arvasingi, et Õpetaja Tiina meie klassijuhatajaks hakkab, kuigi ma ei teadnud sellest midagi:D

Grete ütles ...

tere tulemast sulle ka õpetaja Tiina!
mulle ka meeldib meie uus õpetaja:)
jõudu ja jaksu õpetaja Ebele ja õpetaja Tiinale ikka ka:)