teisipäev, 4. september 2007

ESIMESED MULJED

"Paar päeva on nüüd koolis käidud, millised on muljed?" küsisin täna kehalise tundi kiirustavatelt viiendikelt. Kõik vastasid rõõmsalt "Hästi!", Robert ei teadnud veel seisukohta võtta, tema oli täna alles esimest päeva koolis. Veel selgus, et meeldivad ajaloo, matemaatika ja tööõpetuse tunnid .

7 kommentaari:

ebe ütles ...

RÕÕM KUULDA, ET ALGUS LÄHEB TEIL KENASTI!

Karin ütles ...

Tore, et saan jälle ülevaate teie tegemistest. Eks kooli sisse elamine võtab natuke aega. Aga teie saate ju hakkama!

Tannar ütles ...

ma arvan küll , et saame hakkame .

Sander ütles ...

KINDLASTI SAAME!!!

Andreas ütles ...

Ma loodan, et meil kõigil läheb hästi....alguses on rske aga tuleb ära harjuda....:):)))

Grete ütles ...

lahe oli:)
vähemalt mulle meeldis.
üleval on ikka kõik teistmoodi kui all;)

kevin ütles ...

tore aga eesti keel on nati raske ja töö õpetuse tunde võiks rohkem olla aga muidu on lahe mulle igastahes meeldib ma arvan ka et meil laheb hasti