teisipäev, 25. september 2007

TÖÖÕPETUSE TUND





Tööõpetus on meie klassi õpilaste seas üsna popp õppeaine, nii selgub õpilaste arvamustest. Uudishimulik fotokaamera piilus poiste ja tüdrukute töötuppa, et teada saada, mida seal tehakse. Kõik olid tööhoos.

Vaata ka videoklippe.

10 kommentaari:

Grete ütles ...

hihii:)
mulle meeldib ka tööõpetus.
praegu oleme selgeks saanud 10 pistet.arvan et poistel võib ka lahe seal nikerdada:)

Sander ütles ...

jaa meil on küll tore:)

Diana ütles ...

meil on tore ja mulle meeldib see tund väga see on 1 mu lemmikutest tundidest:)

Tannar ütles ...

väga lahe on tööõpetus
võiks rohkem tunde olla

evelin ütles ...

mulle meeldib väga käsitöö see on lahe ja tore töö see tund on mu lemmikutest 1 tund ja praegu on meil tehtud 10 pistet ja viimane piste mis me tegime oli see ääre kaunistamine ja see piste mulle meeldis erti küüll on see lahe töö

carina ütles ...

Töpa on mu lemmik sest see on nii huvitab ja me teeme veel yhe praktilise töö ka:))...

Unknown ütles ...

jama et pohiliselt haige olin koikides tundides ei saandki olla

sven9999 ütles ...

mulle meeldib väga seal tunnis meisterdada

kevin ütles ...

ja mulle meeldib ka töpa tund ruulib saab iga sugusi asju teha

sven9999 ütles ...

mulle meeldib väga seal tunnis meisterdada