reede, 21. detsember 2007

TUNNISTUSED


Pärast pidulikku jõulupidu kooli saalis algas klassijuhatajatund. Õpetaja tegi kokkuvõtte teisest veerandist, kuidas õppisime, kuidas käitusime. On heameel, et Grete jätkab endiselt viielisena, direktor kiitis kogu kooli ees. Hindele 4 ja 5 õpivad Sander ja Markus, tubli. Kahjuks on paljudel õpilastel õppimine langenud - Andreasel on tekkinud tunnistusele 3, Svenil lausa puudulik hinne, rohkem kolmesid on Tannaril, Kevinil, Liisil ja Dianal langus kolmes aines, Villemil neljas aines, Vallol on nii mõnigi viis nelja peale kukkunud, mitmel õpilasel on langenud tööõpetuse hinne. Tõus hinnetes on märgata Robertil neljas aines, vaid üks kolm on tunnistusel, ehk järgmisel veerandil jõuaks nelja-viieliste hulka, kui tahaks. Ka Siimul on hinne paranenud kolmes aines, tore.

HOOLSUS on langenud Kevinil, Vallol, Tannaril; tegelikult ka Andreasel. Siimu ja Sveni hoolsus hakkab juba mitterahuldava poole kalduma, on aeg end parandada.

KÄITUMINE on paranenud Kevinil, Carinal. Aineõpetajad on hinnanud meie klassi käitumisi üldiselt heade hinnetega, kahjuks klassijuhataja seda nii ei näe, miks muidu on Sven, Robert, Andreas, Siim rahuldavalt hinnatud. Ka Tannar liigub rahuldava poole, kui ta midagi ette ei võta.

Siinkohal ei suuda klassijuhataja oma pettumust varjta ja peab mainima, et viimane klassijuhatajatund peale kooli jõulupidu oli täielik katastroof, ma poleks sellist käitumist iial osanud oodata ega tea, mis selle põhjustas. Mul oli äraütlemata piinlik Markuse ja Vallo ema ees, kes pidid kõike seda nägema. Enamus poistest käitus kui pöörased, ei sõbralikud vihjed ega ka otse keelamine mõjunud. Klassijuhataja pettumust väljendavad pikad märkused e-koolis, aga hea tunne ja jõulutuju olid rikutud. Väga kurb. Miks küll? Õnneks neile, kes olid viisakad ja väärikad suutis õpetaja veel naeratada ja HÄID JÕULE ning ILUSAT VAHEAEGA soovida.

3 kommentaari:

Andreas ütles ...

Jama et mul 3 oli loodusõpetuses...põhiliselt tunnikontrollide pärast:(...aga ma arvutikeeldu ei saanudki:D riielda ka eriti ei saanud...ema ütles mulle et oligi loota et tunnistusele kolm tuleb...

Tannar ütles ...

päris hea tunnistus oli mul

Sander ütles ...

Mul oli ka hea tunnistus