kolmapäev, 19. detsember 2007

KINGITUS



Jõuluvana kotis oli kingitus õpetajale, vaat selline. Tänan kõiki lapsi ja lapsevanemaid. Jõuluvana ees läks salm küll untsu. Imelik, kui mu eelmine klass viiendas oli, nii umbes kuus aastat tagasi, oli see mul küll soravalt peas...

Luuletus on selline:

Jõulude tulekus keegi ei kahtle -
jõulud ju jõuavadvad taeva tahtel
igasse kodusse, toa taha metsa,
linnule, loomale, sinule, et sa
iial ei unustaks lapseiga,
mõistaksid siit saadud selgusega
ise kord jagada lahkust ja usku.
Seepärast jõulud,ta küünlad ei kustu.

Mis Sinu loosipakis oli?

4 kommentaari:

Sander ütles ...

Minu pakis oli dušigeel ja mandlid

carina ütles ...

Mul oli poolik dušigeel..

Andreas ütles ...

Minul oli mille nimi mul ei tule praegu meelde...:D siis oli veel seal sees Coca-Cola ja popkornipakk(ma arvan et te teate küll miks coca-cola ja popkornipakk seal olid;D;D)

Tannar ütles ...

carina ega see pole poolik seda tuleb loksutada see on duššivaht