kolmapäev, 10. juuni 2009

KOOLIAASTA KOKKUVÕTE III

Noppeid kuuendike õppeaasta kokkuvõtetest.

EVELIN: Ma arvan, et õppimine läks mul hästi. Tasemetööd olid nii kerged kui ka rasked. Ma arvan, et käitumine tuleb mul hea ja hoolsus ka hea. Kooli üritused on olnud väga toredad ja lõbusad.

SANDER: Minul oli õppimine korras sel aastal. Tasemetööde hinnetega olin rahul. Kooli üritusetest meeldis mulle liikumispäev ja sõbrapäeva näidendid. Liikumispäeval mulle meeldis väga 8.klass, kus olid Karl, Hendrik ja Eerik baleriinid, mis oli väga naljakas. Meie om aklassiga tegime teatripäeva, mis tuli minu arvates väga hästi välja. 4. veerandil tegime algklassidele viktoriini. Minu arvates oli see õppeaasta tore ja lõbus, meiel tuli uus aine - vene keel.

KEVIN: Sel aastal oli väga raske, vähemalt mulle. Õppimine oli mul nii ja naa. Matemaatika oli mulle raske, aga sain hakkama. Käitumisega oli ka raskusi, eriti veel viimasel päeval. Ma olen sattunud paljudesse pahandustesse. Hoolsusega on mul ka natuke probleeme. Kooli üritused olid väga lahedad, eriti see naljapäev ja punkarite-nohikute päev oli ka hästi lahe. Meie oma klassiga tegime ka palju üritusi, mis olid naljakad. Selle aasta kokkuvõtteks võiks öelda, et see aasta on edukalt sooritatud. Ja ma loodan, et klass ikka suureneks.

LIISI: Minu arust oli see aasta suht raske. Tasemetööd olid keskmised. Käitumine, ma arvan ,on hea ja hoolsus rahuldav. Kooli üritused olid lahedad. Klassi ülesanded tegime me ära, ma vähemalt arvan nii. Kõik aitasid teha stende, see oli lahe, et kõik tegid. Üritustest võtsime ka osa. Ma arvan, et mul ei tule ühtegi kahte tunnistusele ja ma arvan, et see aasta oli lahe koolis käia.

SIIM: Vahepeal oli hea, vahepeal halb. Tasemetööd õnnestusid ilusti. Käitumine oli halb ja vahest hea. Hoolsus on enamasti hea. Kooli üritused olid lahedad, eriti sõbrapäev. Stendi oleme teinud kaks korda. Kooliaasta oli normaalne, aga liiga pikk.

VALLO: Õppimin eon korras ja tasemetööde hinded on 3, 5 ja 4. Käitumine on normaalne ja hoolsus hea. Kooli üritustest tavaliselt võtan osa, välja arvatud diskod, sest kodus ei ole kunagi tööst puudus. Teen kaasa, mida vaja. On lahe, vahel igav.

TANNAR: Õppimin eläks suhteliselt raskelt. Tasemetööd läksid hästi, Käitumine hea ja hoolsus hea. Me tegime palju üritusi koolis - teatripäev ja mälumäng ja palju teisi. Klassi ülesanded olid suhteliselt lihtsad. Kooli üritused olid lahedad. Ma arvan, et õppisin hästi ja saan edasi 7.klassi.

GRETE: Põnev aasta. Õppimine on enam-vähem korras. Mõni veerand ilmus tunnistusele ka nelju, aga enamasti olid siiski viied. Aastahinded on kõik viied. Käitumised on see veerand korras, hoolsus on kõigis ainetes eeskujulik - eks võtke siis minult eeskuju. Üritusi oli ka see aasta üpris palju, kõik olid omamoodi toredad. Sel õppeaastal olin mina üks klassivanematest. Põnev. Eks vaatame, mis järgmine aasta toob. See oli minu arvates tore aasta. Ootan suve.

ANDREAS: Õppimine oli mul nii ja naa. Mõnes tunnis on läinud hästi, mõnes mitte nii hästi. Koduseid ülesandeid on ikka rohkem antud. Tunnis on ka rohkem tööd antud. Tööd on ka raskemaks läinud. Tasemetööd olid suhteliselt lihtsad. Käitumine, ma arvan, tuleb rahuldav, nagu alati olnud on. Kooli üritusi on olnud päris mitmeid, näiteks mälumängud, igat sorti peod ja kontserdid ja diskod jne. Klassi ülesanded on olnud: mälumängu tegemine, teatripäeva korraldamine jne. Oleme teinud ka sünnipäevastende. Kokkuvõtteks võin ma öelda, et tegemist on palju olnud. Arvamuseks pakun seda, et see aasta on igav olnud.

MARKUS: See kooliaasta oli lahe. Loodan, et järgmine aasta on sama lõbus. Õppimist oli palju ja olid ka tasemetööd. Kooliaasta keskel oli mul tunnistusel kaks kolme. Raskusi mul ei olnud. Loodetavasti jääb me klass samaks. Tunde oleks võinud vähem olla. Õppimist võiks järgmine aasta vähem olla. Ilmad oleks võinud kooli ajal ilusamad olla. Oleks võinud rohkem reisil käia.

ROBERT: Õppimine on suhteliselt hästi edenenud. Tunnistusel pole ühtegi kahte. Tasemetööd tulid täpselt nagu arvasin. Käitumine pole parim olnud. Igast asju korda saadetud igavusest. Hoolsus on ka rahuldav. Koduseid töid teen päris tihti ära. Kooli üritused on suht huvitavad olnud ja klassi ülesanded tüütud, nt. stendi ilustamine. See aasta oli väga lahe ja õppimine raske, aga järgmine aasta peaks õppimine raskem olema.

SVEN: On hästi läinud, tasemetöös ole kahte saanud. Käitumine on normal, hoolsus ka. Spordipäeval sain kõik alad I koha. Stende olen aidanud täita. Oli lahe kooliaasta, aga õpsid oleks võinud rohkem haiged olla.

VILLEM: Õppimin eoli suht jõhkersest see oli kergem, kui eelmine kord. Tasemetöö oli normaalne, ma ei saanud 2. Käitumin eon mul normaalne ja hoolsus sama. Kooli üritusi jäi see aasta väheks, aga muidu polnud hullu. Suht jõhker oli maskipäev, see oli päris norm. Klassi üritused olid suht fun, sest ma ei teinud midagi, suht mõttetu ju. Minu arvamus on see, et see kooliaasta oli lahe.

Kommentaare ei ole: