neljapäev, 30. detsember 2010

ISADEPÄEV 14.NOVEMBER

Klassijuhatajatunnis meisterdasime isadele kingitusi tähtsaks päevaks. Kingituseks sai silt uksele riputamiseks juhuks, kui isa tahab puhata ja õnnitluskaart.




MINU ISA
8.klassi isade koondportree õpilaste arvamuste kokkuvõttena.

MINU ISA on pikka kasvu, sõbralik, lahke, tõsine, vahel kuri, jutukas, viisakas, lõbus, suur, hea, normaalne, töökas, törts paks, naljakas, nutikas, rahulik, tark, tavaline, vahepeal äkiline. Ta kannab vuntse, habet ja prille. Tal on lühikesed juuksed, pea, nina, silmad, aju, jõuluvana habe ja palju sõpru.

MINU ISA elab, käib tööl, vaatab telekt, istub arvutis, käib poes, hingab, ehitab, magab, saeb puid, sööb, sõidab autoga, räägib, lõhub puid, käib köögis, parandab autot, käib kalal, tegeleb oma hobiga, on.

MINU ISA vajalikud asjad on haamer, rahakott, telekas, auto, maja, tulemasin, mõõdulint, telefon, akudrell, õlu, telekapult, arvuti, prillid, raha, pangakaart, võileib, võtmed, juhiload, mutrivõtmed, veoauto.


MINU ISA vabal ajal vaatab telekat, magab, sõidab autoga, sööb, otsib uusi autosid firmasse, teeb tööd, istub sõpradega toas, harrastab tugitoolisporti, parandab asju, ehitab, on kodus, istub arvutis, kuulab muusikat, teeb meie koolitöid, käib jõusaalis, tiksub sõpradega, käib mere ääres, parandab vanemate talu, käib kalal, on niisama lastega.

MINU ISA sööb suppi, kala, küpsiseid, šokolaadi, friikartuleid, apelsine, kartulit ja hapukapsast, krõpse, praekartulit, pähkleid, praadi, seeni, seapraadi, soolakõrsikuid, kartuliputru, kooki, kartulit, delikatesse, kõike, mida ette kanname.

MINU ISA joob vett, õlut, morssi, ploomimahla, limonaadi, kohvi, coca-colat, kalja, värskat, mahla.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

ägedad:P