pühapäev, 20. detsember 2009

MEIE KLASSI JÕULUPIDU


Meie klassi jõulupidu oli sel aastal traditsioonilliselt koos peredega. Kaasas ema, isa, vanaema, õde, tädi või terve pere. Kokku oli tore suur klassipere, 30 inimest + õpetaja.

Kell 2 pühapäeval, 20. detsembril, kogunesime Raplas "GoBowlingusse ". Mängisime viiel rajal kuuestes võistkondades, lapsed-vanemad koos. Vahva oli. Nii mõnigi ema, isa või vanaema proovis rasket kuuli veeratada võib-olla et esimest korda.

Pärast kaht mängutundi jalutasime "Meie Pubisse". Pika laua taga ütles õpetaja jõulutervituse ning tegi kokkuvõtte bowlingu tulemustest. Parimad said kaela "medali", igale perele jäi mälestuseks väike Päkapikutunnistus. Siis lasime jõuluhõngulistel pannkookidel ja kuumal teel hea maitsta. Ajasime mõnusasti juttu ja need jutud olid hoopis teised, kui tavaliselt koolis. Tore.

Seejärel pakkisime end riidesse, et sumada läbi lumesaju Rapla suure kuuse juurde. Kõnd läks üsna kiiresti, ilm oli eriline - lumi ja parajalt külmakraade - ehtne talveilm, ehtne jõuluilm. Jõe ääres promenaadil seisatasime korraks ringis ning igaüks ütles oma jõulu- ja uusaastasoovi. Sooviti valgeid jõule ja rõõmu ja vahvaid kingitusi ja häid hindeid... HÄID PÜHI!

Äkki nägime, et teispool jõge peatub auto ja väljub Jõuluvana. Sammub kingikott õlal üle silla kuuse alla, kohmitseb seal ning siis...tuldud teed tagasi, ja läinud ta ongi. Joostakse kuuse alla kaema, kas on ikka meie kingikott - oli. Grete, kui klassivanem, harutas paela lahti ning läks kingituste jagamiseks. Igaüks, kes paki sai, oli ise järgmine, kes kotist paki võttis. Niiviisi saime koti peaaegu tühjaks, jäid ootama nende pakid, kes jõulupeole ei saanud tulla - Edvin, Sander haiged, ja Robert.

Lõpetuseks tänati kingitusetegijaid jõulupaki eest, õpetaja tänas ja soovis kauneid jõule. Õhtu lõppes kalllistustega. Pered ruttasid oma soojadesse autodesse ja koju.

Õpetajal oli heameel hiljem vastukaja saada, et tore oli. Aitäh Grete emale tunnustuse eest. Tänan 7.klassi ja vanemaid jõulukingituse eest.

Siin on mõned seitsmendike arvamused:

TANNAR Mina arvan, et jõulupidu oli lahe. Sai klassikaaslastega aega veeta. Meie pere arvas sama, sest neile meeldis samuti. Sai vanade tuttavatega kokku ja sai rääkida.

ANDREAS Ma ravan, et see läks hästi. Meeldiv oli see, et kui jõuluvana kingikoti tõi, läks ta ise kohe autoga minema.

VALLO Mina arvan, et pidu oli tore. Kuid oleks pannkookidel moos olnud, oleks parem olnud. Vanemad arvasid, et oli päris hea.

SVEN Ma ravan, et lahe oli, kuid näpud jäid õues valusaks. Mu ema ja õde arvasid, et oli tore.

VILLEM Min aarvan, et klassi pidu oli normaalne, sest sai kommi. Minu vanaema arvas, et oli lahe.

LIISI Mina arvan, et võiks veel selliseid õhtuid olla, kus me mängime ja jalutame ja sööme pannkooke. Oli päris põnev, mulle meeeldis. Ma sain isegi medali, sest sain tüdrukutest kõige rohkem punkte. Minu pere arvas, et oli väga tore.

DIANA Ma arvan, et see oli väga lahe pidu. Kõige rohkem meeldis mulle bowlingut mängida. Kuuse juures oli ka lahe, mõnus tunne tekkis. Minu ema arvas, et oli tore pidu. Tema arvates oleksime me pidanud vähem bowlingus olema.

GRETE Päris põnev õhtu oli. Bowlingus sain isegi mõnele kurikale pihta. Pärast söögilauas oli ka tore vestelda ja nii. Eriti põnev oli jalutamine lumisel tänaval. Ja kingid olid ka magusad. Õudselt tore, et paks lumi oli. Juhheii!

2 kommentaari:

Tannar ütles ...

Mulle meeldis:)!

Sander ütles ...

Oleks ka tahtnud tulla : ( aga haige ..