neljapäev, 11. juuli 2013

TÜDRUKUTE JALGPALL

GERDA S. 3.mail toimus tüdrukute jalgpall. Kõik peale Gerda K. käisid ja Emily, Elise ka. Me mängisime Kanepi, Põlva, RVG, Lihula ja Kohilaga. Lõppkokkuvõtteks saime me tänu Triinu haigusele eelviimase koha. MAITE 3.05 toimus tüdrukute jalgpall. Võistlustel käisid Agnes, Ingrid, Riin, Gerda S., Gerda M., Maarja, mina, Emily, Elise. Mina ja Elise olime varumängijad, aga sellest hoolimata saime ikkagi platsile. Me mängisime RVG, Kanepi, Kohila, Põlva, Lihula. 2 mängu jäid viiki 0:0 ning ülejäänud 3 mängu saime pähe. Vahepeal sai koolis söömas käia. Väga tore päev oli. Me jäime 6. seast viiendaks. MAARJA-JOHANNA Võistlesime Lihula, Vesiroos, Kanepi, Põlva ja Kohila vastu. Viiki jäime Vesiroosi ja Kohilaga. Teised said kõik 1 punkti. Oli väsitav päev. Seegi hea, et me viimaseks ei jäänud. Jäime viiendaks kuuest. Seal oli lahe päev. GERDA M. See oli tüdrukute jalgpall. Me kaotasime 3 mängu ja 2 mängu jäime viiki. Mängisime Kohila, RVG, Kanepi, Lihula, Põlvaga. Meil olid väravas kordamööda Inksu ja mina. Võistkonda kuulusid: Inksu, Maite, Maajra, Agnes, Riin, Gerda S. ja mina. See oli lahe ja mulle meeldis. INGRID-IIRIS Jalgpall toimus 3.mail (reedel). Seal oli nii palju võistkondi, mõni oli väga imelik. Üks võistkond oli selline, kes kogu aeg lükkasid või tõukasid. Kui minu kord oli olla väravas, siis tuli kõrvalt platsilt pall ja ma lõin sinna teise platsi selle tagasi, aga kui mina oli eemal said vastased väravasse ja me kaotasime selle mängu. Pärast kõik olid minu peale väga pahased, ma natuke isegi nutsin, aga Maarja lohutas mind. See mulle meeldis, kuna kõik olid minu peale pahased. RIIN 3.mail oli 1.-5.klasside tüdrukute jalgpall. Seal oli 6 võistkonda. Meie võistkonnas olid Riin, Gerda S., Gerda M., Agnes, Ingrid, Maarja, Maite ja 2 klassi Elise ning Emily. Teised võistkonnad olid Kohila, Kanepi, RVG, Põlva, Lihula. Meil väga hästi ei läinud, me jäime Kohila ja RVG viiki 0:0 ja ülejäänud kaotasime 1:0. Kokku jäime viiendaks. Oli tore!

Kommentaare ei ole: