neljapäev, 11. juuli 2013

SPORDIPÄEV

GERDA S. Meie klass võistles 6.-ga. 60m. saime Gerda M., Laura ja mina finaali. Võitis Lura, mina teine ja Gerda M. kolmas. Kauguses võitsin mina viimase hüppega Riinu. Pallis võitis Triin. GERDA K. Spordipäev toimus staadionil - 60m. jooks, kaugushüpe ja pallivise. Peale meid tuli 8-9.klass. Toitke kasulikest toidust ja tehke trenni. MAARJA-JOHANNA Spordipäeval jooksime 60m., hüppasime kaugust ja viskasime palli. Minu arust ei tulnud mul peale kaugushüppe (2,80m) miski väga välja, pallivise : 19m, jooksu aeg: MAITE 14.05 toimus meie kooli spordipäev. Alad olid: pallivise, kaugushüpe ja 60m jooks. Mina tegin kaugushüppes oma isikliku rekordi 3.38, eelmine isiklik oli 3.13. Järgmisel päeval sai ka kohad teada: (minul) palliviskes 9.koht, 60m jooksus jäin 6.-7.kohta Riiniga jagama ning kaugushüppes 5.koht. Tore oli spordipäeval võistelda. INGRID-IIRIS Spordipäeval oli väga palav ja mulle eriti ei meeldinud see päev, sest ma jäin kogu aeg viimaseks. Kaugushüppes oli mul nii, ma astusin kogu aeg üle, palliviskes astusin üle joone. Kokkuvõttes oli suht igav. AGNES Spordipäev toimus 14.mail. Seal oli kaugushüpe, pallivise ja 60m jooks. Minul läks seal hästi, ma sain 60m jooksus 8.-10.koha vahel viiki, kaugushüppes sain ma 9.koha ja palliviskes sain ma 8.koha. See oli päikseline, ilus, palav ja lahe päev. GERDA M. Spordipäev oli äge. Seal olid 60m jooks, kaugus ja pall. 60m jooksus olin ma kolmas, jooksu aeg oli 9,7sek. Pärast alasid läksin koju. See oli lahe päev. TRIIN 14.mail oli spordipäev. Mina, Riin, Gerda S., Gerda M. ei tohtinud eriti pingutada, sest meil oli järgmine päev võistlus. Ise ma jäin rahule ainult palliviske tulemusega 38m. Sain palliviskes 1.koha, kauguses 3.koha ja 60m 4.koha. Väga tore oli. RIIN 14.mail oli meie koolis spordipäev. Väiksemad ja suuremad olid eraldi. Meil oli 3 ala: 60m jooks, kaugushüpe ja pallivise. Minul läks väga hästi kaugushüppes ja palliviskes. Mõlemas sain 2.koha. 60m jooksus jäin 6.ja 7.kohta jagama. Oli vahva!

Kommentaare ei ole: