neljapäev, 11. juuli 2013

EMADEPÄEV

Emadepäevaks meisterdasime emadele prossid ja südamega kaardid. Loodame, et neile meeldis ja nad seda prossi emadepäeval ka kannavad.
RIIN Emadepäevaks tegime me klassis kingituse ja kaardi. Kingituseks oli lipsukujuline rinnanõel. Minu emale meeldis see väga! TRIIN 10.mail tegime õpetajaga emadepäeva kingitusi. Tegime prosse. panime paela nii kokku, et sinna peale liimida mingi naise kuju. Tuli ilus, emale meeldis. AGNES 10.05 oli emadepäev. Sellel päeval toimus ka emadepäeva kontsert. Seal esinesin ma iluvõimlemisega. Me tegime seal jääaega, avatari. Muidugi tegime me emadele ka kinke. Me kinkisime neile prossid, mille me ise tegime. Emadepäev toimus 12.05, aga kontsert toimus 10.05. INGRID-IIRIS Emadepäev oli lahe, kuna me tegime klassis emadepäevaks kingitust, see oli pross. Mu emale see väga meeldis. MAITE Emadepäeva kontserttoimus 10.05 klubis kell 18.30. Meie klass esines lauluga "Tüdrukute laul". Mina esitasin ka veel koos ansambliga kaks laulu, "Mu ema" ja "Emale". Lisaks esitasin ka veel solisti laulu "Kõnnib maalilas rõõm". Emasid oli palju kuulamas. Kui kontsert läbi, tänas direktor õpetajaid. Kes tahtsid, said minna kooli kunstinäitust vaatama. Lisaks olid ka käsitöö ja tööõpetuse asjad. Mina käisin kontserdil koos emaga. Tore oli kuulata esitusi. MAARJA-JOHANNA Kontsert läks meil väga hästi, laulsin laulu "Tüdrukute laul". Midagi ei läinud meelest. Kinkisin emale prossi, mille tegime kõik koos oma emadele koolis. Siis kinkisin veel 3 võõrasema. Emmele meeldisid need kingid väga. GERDA K. Emadepäev oli lahe ja tore, andsin emale kingi, ka talle meeldis see kingitus väga, mis me koos õp. Tiinaga tegime. Tee emale alati hea meelt, isegi siis kui te ei salli teineteist, natukene õnne rõõmu kulub marjaks ära. Ära ole kurb, ära ole üksik, ole koos sõpradega, sinu ema aitab sind igas mures ja leinas, ta on alati sulle toeks nii heas kui halvas. GERDA S. Me tegime klassiga emadele prossi ja südame kujulise kaardi. Minu ema arust oli see tore. RAIT Ma tegi nimodi, et ärkasin vara, ema natukene magas. Ma tegin kohvi ja viisin kingituse ja kohvi ning soovisin õnne. Ema oli õnnelik.

Kommentaare ei ole: