neljapäev, 11. juuli 2013

MATKAPÄEV



31.mail pidid kõik klassid koolimajast väljas tegevust leidma, kuna 9.klass tegi oma esimest lõpueksamit ning majas pidi valitsema täielik vaikus. Meie klassi võimlejad Agnes, Gerda S., Gerda M., Triin ja Riin olid Tallinnas võimlemispeo proovidel, Rait puudus, seega olid meid 6, kes me vahva päeva koos veetsime. Päev algas siiski koolimajas filmi vaatamisega. Õp Merle oli eesti keele klassi üles seadnud kõik vajaliku, et saaksime vaadata mõnusat eesti lastefilmi "Röövlirahnu Martin". Pärast filmi mindi end sirutama seltsimaja kõrvale kiigeplatsile. Siis tegi Maite ettepaneku minna tutvuma Valtu uue lasteaiaga, kõik olid kohe nõus. Maite ema juhatas ringkäiku ja tutvustas maja.Uus lasteaed on tõepoolest väga ilus ja mugav, vahvad värvid ja põnevad mänguasjad kutsusid ka viiendikke mängima. Edasi võtsime ette väikese matka Arturi Trahterisse, et kosutada end maitsva praega. Olime kohal veidi varem ning puhkasime oodates jalgu trahteri eest pinkidel. Igaüks tellis oma maitsele sobiva prae ja joogi, kõige populaarsem praad oli "Lõvikuningas" (friikartul, viinerid, tomat, kurk), Maarja-Johanna eelistas "Mereprintsi" (friikartul, kalapulgad, tomat, kurk), õpetaja tellis päevaprae. Joodi mahla ja jäätisekokteili. Pärast einet saatsime Kuke Gerda bussipeatusse ning siis matkasime koolimaja juurde tagasi. Oli mõnus matkapäev. MAARJA-JOHANNA Kui suurtel oli eesti keele eksam, pidime meie majast ära minema kell 9:30. Aga me ei läinud, läksime umbes 10:30. Enne aga vaatasime filmi "Röövlirahnu Martin". Pärast seda läksime klubi kiigele, seal tekkis mõte, et võiks minna lasteaeda. Ja nii me tegime. Peale seda läksimegi Arturi Trahterisse. Ja mina olin lastest ainuke, kes ei tellinud praadi "Lõvikuningas". Mina tellisin "Mere Prints" ja õpetaja tellis päevaprae. Nii meie päev möödus. GERDA K. Me läksime Arturi Trahterisse reedel. Ma olin unustanud raha koju ja õp Tiina andis mulle raha. Ma mõtlesin, mis ma tahaks, et ma võtaksin friikartulid ehk lõvikuninga ja jäätisekokteili, aga rahast ei oleks jätkunud, õpetaja andis viieka. Ja siis kui me sisse saime tegime oma klassiga järjekorra. Kui see lõvikuninga toit tuli ja seal oli ketšup koos hapukoorega, ma ehmatasin ära natsa, aga kui ma proovisin maitses väga hästi. Jäätisekokteil oli vapustavalt hea. Nii et minge Arturi Trahterisse, seal on äge. INGRID-IIRIS Sel päeval läksime seitsmekesi (mina, Maarja, Raina, Gerda K., Maite, Geimo ja õpetaja Tiina) matkale. Algul vaatasime eesti keele klassis filmi, siis läksime kiigele ning külastasime ka lasteaeda. Sealt edasi jalutasime Arturi Trahterisse. Seal sõime ühe prae. Kui välja tulime, läksime me bussijaama Gerda K. ära saatma. Kui ta oli ära saadetud, läksime Valtu tagasi. Mõni läks poodi ka, aga sealt läksimegi lahku ja koolipäev lõppeski ära. Mulle see päev meeldis väga. RAINA Hommikul me vaatasime "Röövlirahnu Martinit". Geimo valas mahla. Pärast me kiikusime klubi kiigel. Ja siis küsis Maite oma ema käest, kas me võime külastada lasteaeda. Lasteaias oli lahe. Pärast me hakkasime kõndima Arturi tahterisse. Seal ma tellisin "Lõvikuningat" ja viinamarja mahla. Kui meil oli söödud, siis ma jäin Raplasse ja teised kõndisid tagasi. RAIT Ma ei tulnud matkale, sest ma arvasin, et tunde ei olnud. Ma kodus magasin, midagi lahedat ei teinud, lihtsalt arvutis, õues ja sõin. Isa oli ka kodus ja parandas traktorit, ema tuli lõunast. Olime neljani, siis läksime väikese õe peole. Ta õppis ühe laulu pähe , peale seda läksime koju. Kodus grillisime, siis oli lihtsalt tavaline päev. Loodan, et teil oli põnev päev. GEIMO 31.mail tulime kooli ja vaatasime kuni pood lahti tehakse. Siis poest ostsime mahla ja tulime kooli filmi vaatama. Kui film oli läbi, siis läksime kiigele. Saime ka uues lasteaias ära käia. Kui käidud, siis läksime Arturu trahterisse. Olime kohal, siis läksime sööma, kui söödud, asusime tagasi. MAITE Hommikul läksime kõik kooli. Ootasime kuni pood avatakse. Me ostsime poest mahla. Siis me läksime eesti keele klassi filmi vaatama. Filmi kõrvale oli hea mahla juua. Film läbi, läksime klubi kiigele. Kui oli kiigutud, saime minna uut lasteaeda vaatama. lasteaed meeldis kõigile. Peale lasteaia vaatamist hakkasime liikuma Arturi Trahteri poole. Kõik tellisid friikartuleid viineritega, aga Maarja võttis friikartulid kalapulkadega. Õpetaja võttis päevaprae. Kui söödud, hakkasiem kooli poole tagasi liikuma. Väga tore oli see päev.

Kommentaare ei ole: