esmaspäev, 1. august 2011

ÜLEMINEKUEKSAM 2011 / ELU ÕPPETUND

8.klassi tähtsaim tuleproov - üleminekueksam. Valikeksam, igaüks valis aine vastavalt oma oskustele ja võimetele. Valikud:
Sander, Tannar, Grete ja Kevin - keemia;
Markus, Robert, Andreas - inglise keel;
Gerda, Liisi, Siim, Evelin, Villem, Vallo, Diana - eesti keel.
Eksam toimus 24. mail 2. ja 3.tunni ajal. Järgnevad eksamijärgsed muljed ja umbes nädal hiljem kirjutatud "elu õppetund".

ÜLEMINEKUEKSAM
KEEMIA
SANDER: Valisin keemia eksami. See tundus päris lihtne, aga mõnda ülesannet ei osanud. Loodan, et saan hea hinde.
TANNAR: Suhteliselt kerge oli. Arvasin, et on raskem. Tegin kiiresti, sest polnud raske. Loodan, et tuleb hea hinne.
GRETE: Suht lihtne, ma arvan. Enamik olime varem läbi teinud. Närvi ei olnud eriti. Üldse. Võib-olla aitas kogemus olümpiaadidest. Ma olen nii elukogenud. Lahe. Aga jah, normaalne oli. Tegelt oleneb tulemustest. Ootan.
KEVIN: Eksam oli suhteliselt raske, aga tegin ära. Närv oli ka päris suur. Loodame, et läbi saab.
INGLISE KEEL
MARKUS: Esimene üleminekueksam sai täna tehtud. Väga rsake see isegi ei olnud. Ootasin midagi keerukamat. Aga noh, ongi parem, kui töö lihtsam on. Täitsa huvitav oli ikkagi teha esimest eksamit. Järgmine aasta tuleb kindlalt raskem töö, selles olen kindel.
ROBERT: Õhtu enne seda ma polnud üldse närviline, isegi hommikul mitte. Ma olin endas kindel, kuna ma teadsin, et ma oskan seda ainet. Kõik küsimused ja harjutused olid kenasti meeles, justkui oleks neid eile õppinud. Eks asi oli õpetajas.
ANDREAS: See eksam oli suhteliselt kerge. Kuulamisülesanded olid lihtsad, mõndades ülesannetes jäin veidi kahtlevaks, kuid loodetavasti panin ikka õige vastuse. Loodan, et läks hästi.
EEST KEEL
GERDA: Meil oli üleminekueksam 24.mai, toimus 2. ja 3.tunni aeg! Aga muidu oli algul nii, et närv oli sees, aga kuigi ma loodan, et mul läks hästi. Kuigi viimase ülesandega oli natukene raskusi, aga muidu läks mul üldiselt hästi.
LIISI: Esimene eksam oli suht kerge, oodatavast kergem, aga ma loodan, et ma saan vähemalt 3. Esimese ülesande tegin valesti, aga pärast tegin teisele poole joonte peale uuesti.
SIIM: Ei tea, kuidas läks. Ei olnud närvis.
EVELIN: Ma tegin üleminekueksami eesti keeles. Eksam oli 2. ja 3. tunni ajal. Ma sain eksami valmis juba 2.tunni ajal. Ülesadned olid seal tegelikult päris lihtsad. Viimaseks harjutuseks oli eksamis lugemistest, see läks mul natuke sassi, valesti noh :). Aga sellest pole midagi. Alguses oli mul enne eksamit pisike närv sees :). Loodan, et saan positiivse hinde.
VILLEM: Eksam polnud veidi väga raske, aga pinget pakkus.
VALLO: Närvis polnud. Enda jaoks oli eksam kerge.
DIANA: Oli suhteliselt lihtne. Sain selle ruttu valmis, umbes 30 min. Ei olnud närvis, oli oodatust kergem. Usun, et saan hea hinde.

ELU ÕPPETUND
SANDER: Ma arvan, et oleksin saanud parema hinde, kui oleksin käinud pühapäeval õp Luulega õppimas, sest eksamis olid need asjad, mida õp Luule tahtis korrata pühapäeval. Üldiselt olin rahul oma hindega, sain 4. Oleks saand mõne punkti veel, oleks olnud 5. Eksamiks ma kordasin põhilised asjad üle.
TANNAR: Arvasin, et tuleb parem ikka. Oleks pidanud rohkem õppima valemeid õhtul. Õnnelik olen ikka, vähemalt ei ebaõnnestunud. Järgmine aasta valin teise eksami, arvan, aga mõtlen veel.
GRETE: Eksamist õppisin seda, et happe omadused määravad vesiniku ioonid, mitte happeanioonid. Muu oli õigesti. Jälle targem. Hale põrumine 1 punkt maxist. 114/ 115-st. Ei tea, ei õppinnd ka eriti. Loogika lihtsalt. Vaatab järgmine aasta eksami ajal uuesti. Lahe.
KEVIN: Õppisin eksamist seda, et oleks pidanud natuke rohkem õppima ja keemia tundides tähele panema ja meelde jätma. Sest se tulemus ei olnud hea.
MARKUS: Et mida ma oma tööst õppisin? Noh näiteks seda, et see oli väga lihtne. Õppisin ka seda, et järgmine kord peaks vähem lohakusvigu tegema. Tööks õppisin ma suht vähe.
ROBERT: Õppisin tähelepanelikumalt ülesannet tegema. Tööks ei õppinud peaaegu midagi. Ei usu, et õppides palju parem tulemus tuleks.
ANDREAS: Läks hästi. Sain teada seda, et alati ei tasu kõige halvemat karta, kuna see töö läks mul väga hästi - sain 5-e. Ainult lugemisülesannetes pean veidi hoolikam olema. Tööks ma ei õppinud üldse.
GERDA: Nüüd, kui eksam tehtud, saime kohe sama päev oma hinded teada. Sain kolme, kuigi ootasin paremat hinnet, kuna eesti keel on ju lihtne aine. Minu vead tulid kirjavahemärkides, kuna neid ma eriti ei oska. Mul jäi ainult viis punkti puudu neljast:/? Kui aus olla, õppisin ma väga palju selleks, aga kuna eelmine päev juhtrus midagi, mis järgmisel päeval ainult meeles oli. Aga järgmine aasta üritan eksami paremini teha. Aga olen rahul, et läbi ei kukkunud.
LIISI: Nüüd, kui paar päeva on mööda läinud, siis tundub mulle, et ma oleks parema hinde ka saand, kui ma oleks õppind võõrsõnu rohkem kirjutama. Kui oma tööd nägin, ei osanud ma võõrsõnu kirjutada. Eelmine päev enne eksamit ei õppind ma eriti. Konsultatsioonid aitasid mind. SIIM: Oleks õppinud, oleks paremini läinud, aga ma ei viitsinud õppida selleks. Sain tugeva kolme, 4,5 punkti jäi neljast puudu. Õppetund: tuleb õppida.
EVELIN: Ja saingi eksami kolme :S. Tänu sellele sain kolme, et mul läks viimane ülesanne valesti. Ülesandes oli kirjas, "Jooni alla üks variant." Aga ma joonisin ikka kaks varianti alla. Lugesin vist ülesande liiga rutuga läbi. Eks ta natuke paha tunne ikka ole, et 3 sain. Pean hakkama ülesandeid hoolega läbi lugema :D. Hea seegi, et tuli positiivne hinne. :D
VILLEM: Eriti midagi õppetunniks ei saanud, aga üks asi oli see, et kui tunned, et mingi asi on raske, siis see ei ole nii. Ma tegin selle vea, et ma lugesin teksti liiga kiiresti läbi. Selleks tööks ma ei õppinud üldse, sest mul oli kõik meeles, mis me olime õppinud.
VALLO: Üks, mis on kindel, ära tee midagi lohakalt, vaata üle mitu korda. Oleksin veel õppinud ka kodus, oleksin "4" saanud, arvan.
DIANA: Ma arvan, et ma ei õppinud eksamist eriti midagi. Tegin eksami nii hästi kui suutsin ja õppisin ka selleks. A ei, siiski õppisin, et ei tasu üle närveerida, nii teed asjad enda jaoks poole keerulisemaks.


Kommentaare ei ole: