esmaspäev, 1. august 2011

LÕPUAKTUS "MALE" II



LIISI: Meie pidime korraldama lõpuaktuse 9.klassile, seal kus olid näiteks Kristi ja Ariina. Ma pidin lugema mingit salmi Janarile. Eriti meeldis mulle see, kui isad hakkasid laulma „Jää jumalaga puberteet“. Kõigil tüdrukutel olid kenad kleidid, väljaarvatud Kristiina ja Kristel.

VALLO: See oli tore. Oli huvitav kogemus. Mina pidin kaks korda saali ees rääkima.

EVELIN: Meie klass korraldas lõpuaktuse eelmistele 9-ndikele. See aktus oli maleteemaline. Lõpetajaid oli vist 19. Luuletuse lugesin ma Elarile ja Rainisele. Riietuma pidi pidulikult must-valgesse. Väga lõbus aktus oli. Loodame, et tegime neile ikka meeldejääva aktuse. Hiljem tulid kõik vana koolimaja hoovi, kus sai lõpetajaid õnnitleda ja kui soovi, sai nendega ka pilti teha. Hiljem tuli meie klass ülesse klassi ära, kus sõime kooki ja jõime limonaadi. Õpetajad ütlesid, et tegime ilusa aktuse ja et me olime tublid.

MARKUS: Lõpuaktus oli suht lahe. Me ise korraldasime niiet tegelt suht loogiline. Teemaks oli male. Me tegime nalja ja tegime laule. Pärast rääkimist tegime me nn. „kõike“. Minu meelest tuli suht hästi välja.

TANNAR: Alguses oli närv sees, aga poole pealt läks paremaks. Tekstid olid kõik meeles. Kõik oli ilus. Tuli kõigil hästi välja.

DIANA: Lõpuaktus oli väga ilus. Seda korraldas meie klass. Päike paistis. Lõpetajaid oli 19. Enne aktust olin väga närvis, kuid kõik läks hästi. Teistele paistis see aktus meeldivat. Pärast sõime klassis kooki ja ma sain tunnistuse. See päev jääb kauaks meelde.

ROBERT: Suvel olin ma 2,5 kuud Soomes. Kahjuks ei saanud lõpuaktusel osaleda. Piltide ja juttude järgi tundus tore olevat.

VILLEM: Lõpuaktuse tegemine oli vaevarikas värk ikka, sest see oli igav. Seal pidi täiega rääkima ja asju tegema, mis oli väga väsitav. Lõpuaktusel polnud midagi lahedat, seda ma võin öelda.

SIIM: Lõpuaktus oli kõigile meeldejääv. Me nägime palju vaeva. Oli väga palju rahvast. Luule oli õnnelik (not). Äge oli. See aktus meeldis vist paljudele.

ANDREAS: Lõpuaktus oli pingeline, kuid lõpus oli hea tunne, et kõik ilusti möödus.

SANDER: Meie korraldada oli lõpuaktus eelmise aasta 9.klassile. Käisime suvel mitmel päeval harjutamas ja ettevalmistusi tegemas. Lõpuaktuse teema oli „Male“. Ma arvan, et saime sellega hästi hakkama.

GRETE: Huvitav oli. Hommikul jamasime veits kimpudega ja siis algas show. Närv tuli alles siis, kui Tannar saali ette läks. Kõik läks enam-vähem korda. Lõpus tantsu osa läks mul sassi. Poisid läksid liiga kiiresti ja ma pidin neile järgi jooksma, aga nohh, saan üle. Tegelt oli lahe. Pärast sai klassis head kooki ka. Aitäh õpetaja Tiina.

GERDA: Lõpuaktus toimus 18.06.2011. Meie klass korraldas 9.klassile lõpuaktuse. Mul meenub, et poisid laulsid Koit Toome „Mälestused“. Poisid rääkisid seal ees kogu aeg. Mina olin see, kes pidi 9.klassi õpilastele näitama, kuhu peab allkirja panema. Pärast, kui täiesti läbi sai, tulime oma klassi ja sõima kooki. Peale seda läksime kõik lahku. Aga mulle meeldis. Aga väga kahju oli, et nad ära läksid.

Kommentaare ei ole: