laupäev, 23. märts 2013

III VEERANDI KOKKUVÕTE 15.märts 2013

ÕPPIMINE-HOOLSUS-KÄITUMINE
KIITUS- NOOMITUS

RAIT Õppimine oli natuke paremini kui ennem. Hoolsus oli ka parem kui ennem. Minu käitumine on ka muutunud.
Minu kiitus on sõpradele, sest nad aitavad ja on sõbrad minuga. Noomitusi ei ole.

RAINA Õppimine - hea. Hoolsus - hea. Käitumine oli hea.
Ma kiidan ennast selle pärast, et ma tulin alles sellele veerandil ja ma olen saanud hindeid. Noomitusi ei ole.

MAITE Minu hoolsus ja käitumine olid eeskujulikud. Ainult ühe korra jäi käsitöö vihik koju.
Kiidaksin kõiki klassikaaslasi. Kõigi hinded on paremaks läinud.
Mul ei ole vaja kedagi noomida. Kõik olid väga tublid. Aga võiks olla vähem tegemata töid.

GERDA S. See veerand läks mul väga hästi, kõik hinded olid viied.
Õpetajad on head, toredad. Ja kiidan ka 4-5 peale õppijaid.
Poisid ei oska eesti keeles ja muusikas käituda.

GERDA M. Mul läks see veerand hästi. Sai  kõik viied tunnistusele. Olen väga rahul. Hoolsusega oli kõik korras, mõnikord jäi vihik koju. Ma käitusin ka hästi.
Kiidan kõiki, kel on hinded paranenud.
Kui kõik ära õpitakse, on hea olla ja hinded paranevad. Mõned ei õpi ja siis saab parandada.

RIIN See veerand läks mul väga hästi, sest kõik hinded olid viied ja hoolsus ja käitumine olid eeskujulikud.
Õpetajad on väga toredad ja klassikaaslased on ka tublid.
Poisid eesti keeles ja muusikas lollitavad ja ei õpi korralikult.

INGRID-IIRIS Õppimine läks heaks. Hoolsus oli hea. Käitumine oli hea.
Mul läks hästi ja ma kiidaks ennast, sest mul olid head hinded tunnistusel.
Ma noomiks poisse, et nad ei lollitaks ja ei ropendaks musa ja esta tunnis.

MAARJA-JOHANNA  Mul oli kõik hästi. Mul on tunnistusel ainult 3 nelja ja ülejäänud kõik viied. Jee!
Enam-vähem läks kõigil hästi.
Poisid ja Gerda K. võiks ikka õppimisasjad ära teha. Gerda K. veel muideks räägib nii vaikselt õpetajatega. Aga meiega lausa röögib.

GERDA K. Käitumine on mul hea, aga hoolsus mitte. Unustan asjad koju.
Mul on mõned ained head.
Et kõikidel oleksid head hinded.

AGNES Õppimine, hoolsus  ja käitumine olid mul kõik eeskujulikud. Ma arvan ise ka seda. Mul jäi vist koju ainult ühe korra.
Ma kiidan õpetajaid ja meie klassi viie-neljalisi õpilasi.
Ma noomin meie klassi poisse, sest nad lollitavad eesti keele ja muusika tunnis.


Kommentaare ei ole: