laupäev, 23. märts 2013

8.MÄRTS - RAHVUSVAHELINE NAISTEPÄEV

GERDA S. Naistepäeval kingitakse naistele lilli. Nain eolla on hea. Naine peaks olema sõbralik, ilus. Kõige ilusam naine on minu ema. Oli tore, et poisid komme kinkisid.
INGRIS-IIRIS Naistepäeval tehakse paljusid: poisid jagasid komme ja šokolaadililled. Naine on olla hea ja ilus. Naine peaks olema hea, ilus, lõbus ja heasüdamlik. Kõige vahvam ja lahedam naine on mu ema. Mulle meeldis, kui poisid jagasid komme.
AGNES Naistepäeval mehed ja poisid kingivad naistele ja tüdrukutele lilli. Naine olla on huvitav ja hea. Naine peaks olema ilus, tark ja viisakas. Kõige ilusam naine on minu ema! See oli lahe ja ootamatu, kui poisid meile kommi kinkisid!
TRIIN Naistepäeval kingitakse naistele lilli jms. Naine olla on tore. Naine peaks olema heasüdamlik, hoolitsev. Kõige kallim naine on mu ema.
GERDA M. Naistepäeval kingitakse lilli. Naine peaks olema lahke ja töökas. Naine olla on uhke ja hää. Kõige ilusam naine on EMA. Kõige naljakam naine on EMA.
RAIT Naistepäeval mehed kingivad naistele lilli. Naine peaks olema tark ja hea. Kõige ilusam naine on mu ema.
MAITE Naistepäeval kingitakse lilli. Naine olla on uhke ja hää. Naine peaks olema hoolitsev. Kõige ilusam naine on minu emme. Kõige parem ema maailmas on minu emme.
GERDA K. Naistepäeval kingitakse lilli. Naine olla on uhke ja hää. Naine peaks olema ilus. Kõige ilusam naine ema.
RAINA Naistepäeval kingitakse lilli. Naine olla on uhke ja hea. Naine peaks olema kena. Kõige ilusam naine on ema.
GEIMO Naistepäeval viidakse lilli. Naine peaks olema ilus, hea, töökas, tark ja peab oskama süüa teha. Kõige ilusam naine on minu ema.
RIIN Naistepäeval viivad poisid ja mehed tüdrukutele ja naistele lilli või šokolaadi. Naine olla on tore. Naine peaks olema ilus, sõbralik, tark, graatsiline ja heasüdamlik. Kõige ilusam naine on minu ema. Oli tore, et poisid šokolaadi kinkisid.
 MAARJA-JOHANNA Naistepäeval saad sa lilli, kalli ja palju muud. Naine on olla uhke ja hää. Naine peaks olema lahke, nagu sina. Kõige ilusam naine on minu ema. See kink oli väga lahe!

Kommentaare ei ole: