laupäev, 23. märts 2013

EESTI VABARIIK 95






MAARJA-JOHANNA  Külas olid 2 kaitseväelast ja 1 sõjaväelane - Brecher (teda tean ma isiklikult), Laoväli ja Rahusalu.
Läksime saali kell 12:20. Meil oli väga lõbus. Härrased rääkisid pikalt. Proovisin tõsta püssi. Püssi laskma ma ei hakanud, sest olen seda nii palju teinud. Riideid ma ka selga ei proovinud, need on meil kodus olemas.
Meile näidati filmi, see oli mõtlema panev. Afganistanis tulistati palju. Keegi sai pihta ka, see haav õmmeldi tal kinni. Riho Rahusalu on ka Afganistanis käinud. Päev oli lõbus.

RAIT Külas olid 2 sõjaväelast ja 1 sõjaväelane. Me läksime saali kell 12:20. 5.-6. tunni olime seal. Alguses räägiti, mida nad tegid. Siis oli vaheaeg, ma proovisin ja vaatasin, mis on relv. Seal oli umbes 8 relva ja seal oli lahinguvarustus. Siis, kui tund algas, nad näitasid meile Afganistanist tehtud filmi.

GERDA K. Külas olid: 2 kaitseväelast ja 1 sõjaväelane.
Täitsa lõpp "cool" kaitseväelased ja nende relvad. Ma ise ei proovinud, ei tahtnud. Mulle meeldis nende film, tundus nagu päris ja siis olid nende pildid ka. Me läksime 5.tunnist ära ja läksime üles saali, 5.-9.klass olid ka saalis.

INGRID-IIRIS Külas olid 2 kaitseväelast ja 1 sõjaväelane. Seal näidati nende relvi ja see algas 12.20, 5. ja 6.tund. Siis need inimesed tutvustasid end ja näitasid filmi Afganistanist. Kui pärast see film läbi sai, siis nad panid slaidi käima, kui nad olid seal maal. Põhimõttelselt oli see päev jumalast lahe.

GEIMO 22.veebruar tähistasime vabariigi aastapäeva. Külas olid 2 kaitseväelast ja 1 sõjaväelane - nooremseersant Martin Brecher, Laoväli ja Riho Rahusalu. Saali asusime 12.20. Seal sai proovida relvi, varustust ja lasta relvi. Proovisime varustust, relvi. Kell 14.00 sai see läbi. Ja kõik läksid koju ära.

RAINA Külas olid 2 kaitseväelast ja 1 sõjaväelane Riho Rahusalu. Kell 12:20 läksime me saali ja kuulsime , mida nad rääkisisd. Nad näitasid ühte filmi, mis oli Afganistanist, kus need lasid relvadega. Ma tahtsin proovida tulistada, aga ei saanud.

MAITE Tähistasime Eesti Vabariigi sünnipäeva. Külas käisid 2 kaitseväelast ja 1 sõjaväelane. Sai proovida sõjaväe riietusi ja proovida relvi ning püssi lasta. Suutel toimus tähistamine 5.-6.tunni ajal. Mina midagi ei proovinud, aga vaatasin, kuidas püssi lasti. Näidati videolõiku Afganistani sõjast. Pärast sai endale võtta ühe pastaka ja kommi. Väga tore oli kuulata! Nad rääkisid väga huvitavalt!

AGNES Külas olid 2 kaitseväelast ja 1 sõjaväelane. Kogunesime saali kell 12:20. Seal oli plaju relvi. Esimese tunni ajal räägiti, teise tunni ajal näidati filmi. Kalvi küsis palju küsimusi. Seal filmis oli plaju püssilaske. Film toimus Afganistanis. Mina relvi ei katsunud.

Kommentaare ei ole: