esmaspäev, 11. juuni 2012

MATEMAATIKA EKSAM 08.06.2012

DIANA: Eksam oli enam-vähem selline nagu ma arvasingi. Närvi üpolnud üllataval kombel üldse sees, aga arvan, et kukkusin eksami siiski läbi. kuid loodan parimat.
SIIM: Mate - 2.
GRETE: OK pikkuse sain 5cm mitte 12, aga muidu tundub suht OK. Valmis sain suht käbe, siis hakkasin puhtandisse seletusi ja muud mula ajama. Kokku 7xA4 vist. OK eest -2 punkti vähemalt. Esta läks paremini.
VALLO: See algas 2012 juuni 8 kell 10.00 ja tegin kella 11.20ni. Eksam oli suht keskmine, kuigi ootasin midagi muud. Aga loodan parimat.
EVELIN: Eksam algas 10:10. Alguses tegime mustandi ja pärast eraldi puhtandi. Kõik ülesanded sain tehtud küll kuid ma ei tea, kui õieti ma tegin. Ma loodan, et tegin need õieti. Mustandi peal sai sodimisi ka tehtud. Eksam just lihtne polnud. Oli ikka päris raske. Loodan positiivsele hindele.
VILLEM: Eksam oli mõttetu - ..........(ei loe välja) ülesanne.
GERDA: Matemaatika eksam algas 10:10. Kui nägin matemaatika eksamit, oli mul kohe nii, et jube, kui raske see on ning ma ei saa sellega hakkama. Aga, kui aus olla, ega ei saanudki, sest kõik, mis ma kodus õppisin, läks mul meelest ära. Ma olen täiesti kindel, et selle eksamiga ma hakkama ei saanud.
TANNAR: Alguses vaatasin peale, et on raske. aga polnudki. Loodan, et tuleb hea hinne. Mõned ülesanded olid väga kerged. Arvan, et keegi ei kuku läbi. Konsultatsioonid aitasid suht palju.
ANDREAS: Ülesanded algul ehmatasid mind ära, kuigi hiljem sain hakkama juba. Peaasi, et 3 saaks. Kardan, et võin ka 2 saada. Punktide arvestusest peaks ehk. Lugemisülesanded läksid hästi, ma arvan.
ROBERT: Eksam tundus hästi minevat. Rahuldava peaks kindlasti saama. Kujutasin seda isegi palju raskemana ette, aga konsultatsioonid aitasid kindlasti.
LIISI: Kõige rohkem kartsin ma seda eksamit ja loodan, et ikka saan läbi nii, et ei pea kordustööd tegema. Mõned ülesanded olid lihtsad, aga mõned ka väga rasked.
SANDER: Eksam tundus suhteliselt kerge, kuid vastustest oli näha, et mõni läks veits mööda. Eksami lõpetasin 13:05.
MARKUS: Mata eksam oli väga raske. Loodan, et hinne tuleb hea ja väga paljusid vigu pole. Ülesandeid kergeid polnud. Kõik olid jube rasked.

TULEMUSED:
Grete 5; Sander, Markus, Vallo 4; Tannar, Andreas, Robert, Diana 3; Liisi, Evelin, Siim, Villem 2; Gerda 1.

Kommentaare ei ole: