neljapäev, 7. juuni 2012

EESTI KEELE EKSAM 04.06.2012

MULJED VAHETULT PÄRAST EKSAMIRUUMIST LAHKUMIST:

VALLO: Kell on 11:40 ja 4.juuni, aasta 2012 ja sajand 21., kolmas aastatuhat. Tegin eksami eesti keeles. Tegin selle ära 1h ja 40 minutiga.
GERDA Eesti keele eksam oli suhteliselt raske. Eriti raskeks osutus kirjand, mis oli teemal "Mida on andnud mulle kirjandus?" Kui aus olla, läks see kirjand ja eksam suhteliselt raskelt, kirjandi teemal oli mul ainult 120 sõna või umbes nii, aga loodan ainult parimat. Eesti keele eksami lõpetasin kell 11:44 ja algus oli kell 10:05.
LIISI: Kell 10:00 hakkas eksam ja õpetaja seletas meile, mis me tegema pidime ülesannetes. Ma arvan, et ma saan kolme, aga kirjandi teema oli raske. Kell on 11:46.
EVELIN: Ühtegi üllatavat ülesannet ei olnud. Kõik oli ära õpitud. Hea oli see, et seal polnud võõrsõnasid. Kirjand oli päris raske. Lugemisülesanded olid lihtsad. Aega läks mul umbes tund ja pool. Kontrollisin töö ka kaks korda üle. Loodan, et mul läks hästi.
MARKUS: Eksam oli suhteliselt kerge. Kõige raskem oli kirjand. Ma arvasin, et see tuleb poole raskem. 04.06.2012 kell 11:47.
TANNAR: Kirjandis hea teema. Mõte oli hea. Lugemine oli natuke raske, aga sain tehtud. Ülejäänud ülesanded olid kerged. Tegin 1h ja 45 min.
ROBERT: Kirjandi teema oli üllatavalt raske, sama ka lugemisülesannete kohta. Muidu loodan, et läks hästi. Pool klassi sai eksamiga kiiresti hakkama.
DIANA: Eksam oli suhteliselt lihtne. Midagi väga üllatavat ei olnud, kuid kirjandi teema oli päris raske. Üldiselt oli proovieksam kergem. Mul läks aega poolteist tundi. Loodetavasti sain nelja kätte. Lugemisülesanded olid ka natuke raskemad, aga sain vast hakkama.
ANDREAS: Ma arvan, et see eksam oleks võinud võib-olla paremini minna, kuna ma arvan, et lugemisülesannetest võib mul punkte maha minna ja ka kirjandist. Kirjandi teema algul ehmatas mind ära, kuigi lõpuks mul hakkas ikka mõte jooksma ning vajaliku sõnade arvu sain ikka täis.
VILLEM: Eksam polnud väga raske, aga olin väsinud ja lugemisülesannetega oli raskusi. Aega läks mul 2h ja 20 min. Suht pinge on eksamit teha. Loodan, et õnnestus, aga see võib-olla ei juhtu.
SIIM: Kirjandi teema oli mõttetu, lõpetasin kell 12:30.
SANDER: Eksam tundus suht lihtsana, aga eks näis kuidas tulemus on. Lugemisülesandes jäi mõni küsimus veits arusaamatuks, kuid üritasin ära vastata. Eksami lõpetasin kell 13:00.
GRETE: Päris normaalne oli. Jõudsin täpselt aega, 13:04. Kirjand jäi veits kahtlane, liiga loetelu jäi vist, no eks näis. Ülejäänu oli suhteliselt lihtne. Aa kirjandi teema "Mida on mulle andnud kirjanduse lugemine?" Närv... mitte eriti, vahepeal oli veits kahtlane, kui kirjand ei edenenud, aga siis sai ikka korda. Aga tore, et õpetaja Kati meie jaoks aega leidis. Eks ootan tulemusi nüüd.

TULEMUSED saabusid õhtul e-kooli - kõik sooritasid eksami.
Grete 5; Sander, Markus, Andreas 4; Robert, Diana, Evelin, Liisi, Gerda, Villem, Tannar, Siim, Vallo 3.

Kommentaare ei ole: