esmaspäev, 21. märts 2011

VASTLAPÄEV 8.MÄRTS


MEENUTUSI ja MULJEID:


MARKUS: Vastlapäeval käisime me kunstmuru platsi juures, me kelgutasime ja viskasime saabast. See oli ka täitsa lahe, aga kõige rohkem meeldis mulle ikkagi lumejalgpall. Ma sain seal kaks väravat tehtud. Koolis saime vastlakukleid ka süüa.

TANNAR: Huvitav oli. Viskasime kummikut, ja rõngaid, mängisime jalkat, mida me mängisime klassi jõulupeol. Meie klass võitis 9.klassi. Mina tegin 8.klassist kõige pikema liu. Oleks võinud olla rohkem asju.

GRETE: Kooli poolt korraldatud vastlapäeva üritustest ma osa ei saanud võtta. Pidin eesti keele mälumängul olema. Sõin hernesuppi ja vastlakuklit ja nautisin niisama teisipäeva.

VILLEM: Kooli vastlapäeval ma ei käinud, aga käisin oma vastlapäeval, mis oli ikka 10Xparem kui koolis. Vastlapäev ruulis täiega 100%.

GERDA: Vastlapäev pidi tegelikult toimuma Palukülas, kuid see ei toimunud, sest õpilasi ei saadud kokku. Pidi olema esmaspäeval, aga toimus hoopis teisipäeval spordimaja taga. Seal olid siis kummiku viskamine, kelgutamine mäest alla, kes saab kaugemale. Siis oli mingi värgi lennutamine, et see, kes kaugemale saab, on võitja. Ma sain selles alas II koha. Algul ma kül ei saanud hakkama, kuid pärast tuli väga hästi välja. Siis oli jalgpall, mille võitsime meie. Ja nii saigi läbi see tore vastlapäev.

ANDREAS: Vastlapäev oli suht äge. Sai vastlakuklit süüa. Õues kelgutasime snowtube´idega, mängisime lumejalgpalli, viskasime kummikut ja loopisime rõngaid. Lumejalgpallis oli meie klass 9.klassi vastu. Neid oli poole rohkem, aga meie võitsime.

EVELIN: Vastlapäeva tähistasime ujula taga. Esimene ala oli saapa viskamine, et kes kõige kaugemale viskab. 3 korda sai saabast visata. Teine ala oli mingi ketaste (plastmassist) viskamine, jällegi sai 3 korda visata. Kolmas ala oli mäest alla kelgutamine. Ja viimane ala oli lumejalgpall. Väljas oli päris tuuline ja külm, kuid lõbus oli siiski.

SIIM: tegevused tundusid lahedad, aga mul oli sleg haige ja ei saanud eriti midagi teha. Vaatasin, kuidas teised sõidavad snowtube´iga ja mängivad lumes reegliteta jalgpalli.

SANDER: Teisipäeval peale 7.tundi oli meie koolis vastlapäeva tähistamine. Oli plaanis minna Palukülla kelgutama, kuid vanema astme õpilastest ei olnud nii plaju huvilisi, seega see jäi ära, aga algklassid läksid küll. Me tähistasime seda siis spordimaja taga. Olid mõningad võistlused: saapa vistamine, mingi kettataolise asja viskamine, snowtube´iga sõitmine ja jalgpall. Mulle meeldis see päev.

DIANA: Vastlapäev oli väga tore. Oli teisipäevane päev, üritus toimus spordimaja taga. Seal toimusid igasigused võistlused. Sai visata kummikut, kõige kaugemale viskas vist Gerda. Veel sai seal loopida rõngaid ja kelgutada mäest alla. Pärast seda mängisime jalgpalli, 8.klassi vs 9.klass. Üheksandikke oli meist palju rohkem, kuid me võitsime siiski. Oli tore päev:).

Kommentaare ei ole: