esmaspäev, 21. märts 2011

TEATRIPÄEV







Muljed TEATRIPÄEVAST.

VALLO: Super! Lihtsalt mega! Kõik õnnestus.
GRETE: Äge oli. Eriti meie klassi oma. Naersin peaaegu pisarateni. Ja ma polnud ainus. Me võitsime! Külalavale ka.
MARKUS: Täitsa lahe üritus oli. Meie näidend võitis parima lavastuse auhinna. Auhinnad said veel Robert, Andreas, Siim ja Sander. Minu arust oligi meie näidend parim.
TANNAR: Väga äge oli. Kõigi näidendid olid head. Meie klass sai parimaks näidendiks. Saime KOOLILAVA tiitli. Palju auhindu anti välja.
ROBERT: Oli väga lahe. Meeldisid kõik näidendid. Enda osaga olin ka rahul. Saime näidendi eest mitu auhinda. Üheksanda klassi oma oli parim vast. Aga ka meie oma meeldis, olin üks peaosalistest ja rahul enda näitlemisega.
ANDREAS: 5.-9.klass pidid tegema näidendid mingi muinasjutu järgi. Meie klass sai parima lavastuse auhinna.
EVELIN: Väga-väga äge;). Kõik näidendid olid lihtsalt MEGA ÄGEDAD. Mis ma muud ikka öelda oskan: SUPER NALJAKAS JA LAHE!
SIIM: Teatripäev oli lahe! Meie näidend oli parim.
LIISI: Kogunesime saali ja siis tulid ette Elo ja Merilin ja hakkasid rääkima ja toodi neile paberid, kus olid nende sõnad peal. Peale seda hakkasid esinema 5.kl, 6.kl, 7.kl, siis tuli meie klass ja 9.klass. Mulle meeldisid eriti meie klassi ja 9.klassi näidend. Meil vedas, et meie klass võitis, kuigi minu arust oleks ka võitnud kas 9., 7. ja meie klass.
DIANA: Väga lahe päev oli. 1 tund oli õppetund, 2.tund oli mälumäng. Meeskond, kus ma olin, saavutas 3.koha. 3.tund oli matemaatika ja 4.oli teatripäev:). Meie klass sai tunnustatud, esineme kevadel külalaval.
GERDA: Teatripäev oli ikka tõeliselt äge. Mulle väga meeldis. Nii palju huvitavaid näidendeid oli. Nii palju sai ikka naerda. Nii sai naerda, etpisarad voolasid. Karjuda sai palju. Mulle endale meeldis väga 9.klassi ja meie klassi näidend. Teised olid ka head, kuid need ei olnud nii head, kui olid 9. ja 8.klass. Ühesõnaga, mulle väga meeldis, seiteks sellepärast, et sai palju naerda:)
SANDER: Teatripäev oli vägev. Oli mitu toredat näidendit. Ma sain vahva näitleja aukirja meie klassi näidendis olles Põrsas. Meie klassi näidend sai ka parima lavastuse auhinna. Väga tore päev oli!
VILLEM: Teatrid olid ägedad, eriti meie oma:). Kõige naljakam oli 7.klassi oma.






Publiku preemia selgitati välja aplausi teel, huvijuht ja direktor mõõtsid tugevaima aplausi lausa aparaadiga - selge ja lihtne. Publik kisas ja plaksutas kõige populaarsemaks 9.klassi näidendi. Vaata fotot.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

tõesti oli äge:)