esmaspäev, 21. märts 2011

VAHEAJAL MA KAVATSEN...


VALLO: magada, süüa, õues olla, vanaema juurde minna, kinno minna, jne.
MARKUS: kinos käia, arvutis istuda, õues tiksuda, magada ja veel magada.
TANNAR: magada, arvutis istuda, autot putitada, telekat vaadata, õues olla, kaua üleval olla, käia Pärnus või Tallinnas, rattaga sõita, koos isaga olla, kaua magada.
GRETE: keemia õpiku pähe õppida (aga ma vist ei viitsi), mingile Maa&Ilma üritusele minna Tallinnas, viruda (uus sõna by mina) vanalinnas, nautida elu ja kevadet. Päike paistab!!! Juhhei!
VILLEM: parkuurida ja breikida. Vaheaeg tuleb lahe, sest siis pole kooli.
GERDA: olen kodus, käin oma vanaemal külas, käin õel külas, üritan sõpru ka näha, keda ma kahjuks ei saa nädal aega näha. Mul pole kindlaid plaane vaheajaks.
ANDREAS: elus püsida!
EVELIN: lihtsalt sõpradega lõbusalt aega veeta, sugulane kutsus Pärnu külla, küllap lähen ka sinna. Vaheaeg saab kindlasti lõbus olema. Magada saab kauem, jee.
SIIM: sõpradega õues käia ja arvutis olla.
SANDER: Vaheajal puhkan välja. Võiks minna kuhugi jne.
DIANA: sõpradega igal pool käia, mitte arvutis passida, olla rõõmus.
LIISI: olla arvutis, väljas olla, muusikat kuulata ja rohkem midagi.



Kommentaare ei ole: