kolmapäev, 10. oktoober 2007

LÄHME TEATRISSE!




Õpetaja kleepis täna kõigile päevikusse reklaamlehekesed, mis kutsuvad teatrisse. VAT Teatri etendus "Pal-tänava poisid" toimub 30.novembril 2007 kell 16.00 Tallinnas Rahvusraamatukogu saalis. Pilet maksab 90 krooni, arvestama peab veel ka bussisõidu rahaga (täpset summat veel ei tea). Etendus kestab 2 tundi 15 minutit.

VAT Teatri kodulehel on etenduse tutvustuseks öeldud nii: Iga koolipoiss selles seiklusloos kannab endas unistusi ja on täis pealehakkamist nende eest võideldes. Kaasahaarav lugu räägib ungari noorukitest, kes mänguplatsi lahingutes kannavad ideed kodumaa iseseisvuspüüdlustest. Pal-tänava poiste ja Botaanikaaia punasärkide võitlusest saeveski krundi pärast on pannud kaasa elama, mõtlema aust ja sõprusest ja sellest: "...mis on õieti see elu mille, kord kurvad, kord rõõmsad, aga alati võitlevad teenijad me kõik oleme." (F.Molnar)

Etenduselt saab kaasa osta ka raamatu. Väga huvitav, kuna 6.klassis on "Pal-tänava poisid" kirjanduse programmis ja vaja läbi lugeda.

Niisiis, mõtle ja otsusta. Võib-olla soovib ka keegi Sinu kodustest kaasa tulla. Mina kutsun Sind, mu kallis viiendik: "Tule, lähme teatrisse!"






7 kommentaari:

Grete ütles ...

ma tahaks kindlasti minna:)

Sander ütles ...

Jaa...
ma tahaks ka.

liisi ütles ...

tahaks juba minna

carina ütles ...

Mina lähen kinntlasti teatrisse!:))
Võiks see juba homme olla:)

carina ütles ...

see peaks olema väga lahe etentus!!!...=)

Tannar ütles ...

ma tahan ka minna sinna juba.

carina ütles ...

tegelt see oli 5.november ka raplas ja see maksis 75eeku....