esmaspäev, 9. jaanuar 2012

KARJÄÄRITUNNID


13.01.2012 karjääriinfo loeng – Gerttu Aavik

20.01.2012 sissejuhatav tund enne testi – Liia Ründal

27.01.2012 testimine – Liia Ründal

Testide tagasiside toimub individuaalselt, iga õpilasega eraldi (aja lepime kokku).

LIISI  Ma sain teada, et ma sobiks müüjaks, laohoidjaks või midagi sellist, aga võimalik et nendest ametitest ei võta ma midagi, vaid lähen alguses gümnaasiumi ja juuksuriks õppima või siis kohe kutsekooli minna, aga ametit veel ei tea.

DIANA  Karjääritundidest oli minu jaoks päris palju kasu. Sain teada, et ma sobiksin hästi tööle klienditeenindajana ja seda ma ka teha kavatsen. Meile tehti ka väga huvitav ja mahukas test, oli väga kasulik. Hea, et nad tulid.

ROBERT  Väga meeldisid, aitasid mul sõjakooli plaani veel selgemaks teha.

TANNAR  Väga palju sain teada juurde, aga testist ei saanud väga palju juurde, kõik oli sama.

VALLO  Ega nendest kasu polnud, kuid sain kinnitust asjadele.

SANDER  Minu arust oli väga huvitav. Sain teada, et millist kooli oleks sobiv valida ja ka millist tulevat ametit õppida jms.

EVELIN  Karjääritundides käisid meiega üks tüdruk ja üks naine rääkimas. Tegime testi ka, millest mõni sai kindlasti teada, kuhu ta edasi võiks minna ja mis ala talle sobiks. No kusjuures mulle oli sellest abi ka. Sain teada, mis koolides on need alad, kuhu edasi tahaks minna. Edasi lähen kas RVG-sse. Või siis Saaremaale kutsekasse. Mõtlesin minna õppima rätsep-stilisti, sest seal on ka sees kunstiringid. Ja kunst ning joonistamine huvitavad mind suurepäraselt palju.

SIIM  Polnud väga kasu, kuna kõik, enamus oli enne teada ja kuhu kooli ma lähen.

MARKUS  Sain enamasti kinnitust asjadele, mida juba teadsin. Uut ei saanud eriti midagi teada.

GRETE  Huvitav oli. Ühes karjääritunnis ei saanud osaleda, kuna käisin vist olümpiaadil see päev. Testi tulemused olid ka põnevad ja läksid suht täppi. Eraldi vestlusel sain kinnitust sellele, mida juba varem teadsin, vaatasime rohkem alasid ja suundi, mida ülikoolis õpetatakse. Aga kokkuvõttes olid karjääritunnid igati abiks.

VILLEM  Karjääritunnid ja test oli üpris huvitav, sest saime teada, mida peale kooli tegema hakkame. Test oli aeganõudev, aga sai tehtud. Testid saime endale.

ANDREAS  Sain veel targemaks ning sain teada, mille poole ma pürgima peaks.

Kommentaare ei ole: