STATISTIKA :
9.klass 13 õpilast 5 – Grete
4-5 Sander
3, 4, 5 Markus, Robert
2 – Evelin, Tannar, Vallo ühes aines
Andreas, Liisi kahes aines
Diana kolmes aines
Gerda viies aines
Siim kuues aines
Villem kaheksas aines
MA – mittearvestatud Gerda arvutiõpetus
Käitumine E – Grete, Sander
H – Andreas, Liisi, Diana, Evelin, Vallo, Tannar
R – Markus, Villem, Gerda, Robert, Siim
Hoolsus E – Grete, Sander
H – Markus
R – Andreas, Liisi, Evelin, Robert, Vallo, Tannar
MR – Diana, Villem, Gerda, Siim
Hilinemisi kuuel õpilasel 1 tund.
Põhjuseta puudumisi kolmel õpilasel 1 tund, ühel õpilasel kaks tundi, ühel õpilasel 5 tundi ning ühel õpilasel 8 tundi.
Kiitused tunnistusele:
- eduka osalemise eest piirkondlikus mälumängus – Grete, Sander, Markus I ja II, Diana, Siim I, Vallo, Robert II.
- saali stendi kujunduse ja meeldiva esinemise eest kooli jõulukontserdil – Grete, Robert, Sander
- meeldiva esinemise eest kooli jõulukontserdil – Evelin, Tannar, Andreas, Markus
- I klassile jõukukuuse toomise eest - Vallo
1 Grete 5,0
2 Sander4,8
3 Markus 4,0
4 Robert 3,4
5 Evelin 3,3
6 Tannar 3,3
7 Vallo 3,2
8 Andreas 3,2
9 Diana 3,2
10 Liisi 3,0
11 Gerda 2,8
12 Villem 2,8
13 Siim 2,6
ANALÜÜS
- Kõige suurema hüppe õppeedukuses, mida kajastab ka keskmine hinne, tegid sel veerandil SANDER (tõus neljalt viiele neljas õppeaines – matemaatikas, geograafias, keemias, ajaloos) ja ROBERT ( kolmes õppeaines - neljalt viiele inglise keel, kolmelt neljaks bioloogia, kahelt kolmele vene keel, samas langes ajaloo hinne neljalt kolmele). HÄSTI TEHTUD!!!
- Suurimad ebaõnnestujad, suur langus õppimises sel veerandil:
ANDREAS (kahed ilmunud tunnistusele kahes aines – matemaatikas, keemias),
GERDA (puudulik hinne tunnistusel viies aines – keemia (ka eelmisel veerandil!), inglise keel, matemaatika, ajalugu ja ühiskonnaõpetus + arvutiõpetus mittearvestatud, kehaline kasvatus 5 lt 4le; positiivne on tõus kahelt kolmele bioloogias),
VILLEM (puudulik hinne kaheksas aines – vene keel, bioloogia, geograafia ja keemia juba teist veerandit järjest 2!!!, lisandusid puudulikud hinded matemaatikas, füüsikas, ajaloos ja ühiskonnaõpetuses; kiiduväärt on tõus kolmelt neljale inglise keeles),
SIIM (matemaatika langenud kolmelt lausa hinele 1!!!, lisandunud puudulik hinne ühiskonnaõpetuses, murettekitavalt kaks veerandit sama mitterahuldav tulemus neljas aines – vene keeles, bioloogias, geogtraafias, keemias!!!; positiivne on tõus kahelt kolmele inglise keeles – õpiabi aitas!),
TANNAR (kaks ilmunud tunnistusele vene keeles!!!),
EVELIN (kaks ilmunud tunnistusele ühiskonnaõpetuses!!!, samas tõus kolmelt neljale füüsikas),
LIISI (keemia ikka 2, juba teist veerandit!!!, lisandunud geograafia puudulik; positiivne on bioloogia tõus 2lt 3le).
- Õppeedukus on jäänud põhimõtteliselt samaks (väikeste variatsioonidega):
MARKUS (tõus kolmelt neljale – bioloogia ja keemia, langus neli kolmeks – füüsika ja viis neljaks – kehaline)
- Stabiilselt suurepäraste tulemustega õpib GRETE!!!
- Ebaõnnestujate nimekiri on pikk ja kohutav, kui mõelda, et paljudel on puudulik hinne tunnistusel juba kaks veerandit järjest – seega pole muud võimalust, kui II poolaasta õppida hindele3.
- Masendavja murettekitav on see, et justkui ei tajuta olukorra tõsidust ning leitakse liigseid vabandusi on tegematajätmistele, millest ka nii suur hulk puudulikke hindeid LÕPUKLASSI ÕPILASTEL. Mõelda vaid, et 13-st õpilasest 9 ei saa rahuldavalt õppetööga hakkama!!! Ainult 4 saavad!!!
- Äärmiselt kahju, et paljudel õpilastel ei õnnestusud saavutada perevestlusel lubatud ja planeeritud eesmärke. Kas tühjad sõnad?
- KIITUST väärivad ja heameelt teevad väikesed ilusad hetked – keegi seab klassi toolid laudadele, kuigi pole ise korrapidaja; keegi pakub abi ja seab pärast kooli üritust saali toolid paika; keegi täidab oma lubadust; keegi püüab ja õpib paremini, üllatab hea hindega; keegi hakkab lihtsalt rohkem oma võimetele vastavalt õppima; keegi mõtleb õigesti ja teeb heateo; keegi on lihtsalt rõõmsameelne jne, jne...
- HÄSTI TORE ON, et olete tegelikult omaette huvitavad ja omapärased isiksused oma huvialade ja mõttemaailmaga; et olete üheksandikena kooli tegemistesse oma jälje jätnud sellega, et olete 1.klassi suurteks sõpradeks ja abilisteks; et olete tooni andnud kooli ürituste korraldamisel; et oskate teha koostööd.
- KIITUS olümpiaadidel osalemise eest – Grete I, Markus III, Sander IV, Robert 13.
- KIITUS ÕOV töös osalemise eest Robert, Grete.
- AITÄH Gerda ja Co.-le, et otsustasite annetada meie klassi piparkoogi „Ajamasin“ Maidla lastekodu lastele jõulurõõmuks.
- AITÄH heategevuse eest, õige mõtlemise eest - annetuse eest tädi Helgi kingituse heaks – Markus, Andreas, Vallo, Gerda.
- LOODAKS VÄGA, et II poolaastal kõik üheksandikud võtaksid vastutuse oma õppimise ja käitumise eest; et igal teol on tagajärjed; et mõeldaks reaalselt, et tulemus saab olla kui on ka töö, imesid ei juhtu ja niisama iseenesest ei muutu midagi; Sina ise saad asju muuta, näiteks õppima hakata; et te käituksite nii, et õpetaja Veera tahaks teie tundi meelsasti tulla; et enne mõtlen, siis ütlen või et enne mõtlen, siis tegutsen; et...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar