neljapäev, 30. detsember 2010

II VEERANDI KOKKUVÕTE - PLUSSID ja MIINUSED

PLUSSID:
  • VALLO - sain paar hinnet paremaks, sain mitu nelja, sain väga vähe tegemata märkusi
  • SANDER - paljudes ainetes läks hästi, väsinud ei ole eriti
  • EVELIN - geograafia tuli 3, saan klassikaaslastega ja teistega paremini läbi
  • LIISI - koolis olid vahepeal head üritused, on ka nalja saanud, kerge aine on eesti keel
  • ANDREAS - üldiselt läks hästi
  • KEVIN - spordis srenesin, osad reaalained sain korda
  • GERDA - olin üpriski korralik, mul polnud probleeme ega pahandusi, sain palju kiitusi
  • ROBERT - õnnestunud veerand, ühtegi kahte ei tulnud, bioloogia ja geograafia tulid õnneks neljad, käitumise kohta pole midagi halba öelda, peaaegu kõigiga ilusti läbi saanud
  • DIANA - polnud ühtegi kahte, sain oma asjad enam-vähem korda, üheski aines ei olnud väga kriitilist seisu, saan vaheajale minna rahuliku südamega, sain enam-vähem hakkama
  • TANNAR - käitumine ja hoolsus hea, hinded läksid paremaks, sain kõigiga hästi läbi
  • GRETE - tunnistusel kõik viied, geograafia olümpiaadil 1.koht, eesti keele mälumängus 1.koht, kõik on hästi - rõõsa ja roosa
  • SIIM - hea oli see, et ei tulnud need kahed, mis eelmine veerand

MIINUSED:

  • SIIM - tuli neli kahte, kehaline neli, õp Luule ained ja füüsika kahed, ülejäänud kolmed
  • GRETE - hoolsus - pole siiamaani kodutööde mõttest aru saanud, kinnistavad koolis õpitut jah, aga vahepeal tuleb mase peale
  • TANNAR - oli üks probleem
  • DIANA - hinded võiksid olla veidike paremad, see veerand väsitas päris ära, olin päris palju haige, hoolsus võiks mul parem olla
  • ROBERT - keemia tuli kahjuks kolm, vahepeal on käitumisega probleeme, kartsin halvimat ja vene keelt kahte saada
  • GERDA - see veerand polnud vist minu kord, kuna mul läksid paljud ained halvasti võrreldes eelmise veerandiga, tuli üks kaks tunnistusele - minu klassijuhataja aine inglise keel, puudusin 24 õppetundi
  • KEVIN - õppimine läks metsa, hinded on halvad, kodused tööd ja õppimine ja hoolsus on väga halvad
  • ANDREAS - ajalugu ja ühiskonnaõpetus ei läinud eriti hästi see veerand, õpetaja pani ajaloo ja ühiskonna vastamise ajad ekooli, aga ma ei saanud nii tihti ekoolis käia
  • LIISI - õppimine läks väga pahasti, kahtesid tuli päris palju ja hoolsus mitterahuldav, käitumine oli rahuldav
  • EVELIN - ei meeldi üldse, et matemaatika, ajalugu ja keemia kahed tulid, tuju on sellepärast natukene halb ka
  • SANDER - see veerand läks mul kehvemini eetsi keeles, sain 3
  • VALLO - ei jõudnud kõiki mitterahuldavaid hindeid ära parandada, tahtsin saada aja 4, sain aga 3

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kuidas kellegil!