teisipäev, 15. juuni 2010

KOOLIAASTA KOKKUVÕTE II

Klassi tegemistest.

- Klassis 16 õpilast, uued õpilased GERDA ja EDVIN.
- Uued õppeained geograafia, bioloogia, loodusõpetus ning tutvus õpetaja Luulega.
- Uue kooliaasta algust tervitasime limonaadi joomisega. Kingituseks stressipall, - - Klassivanemateks valiti sel õppeastal GRETE ja SANDER. Nad võtsid osa ÕOV koosolekutest,jagasid klassile infot jne. Kas nad said hakkama? Kui oli vaja klassi esindada, tegid seda paljudel juhtudel hoopis teised õpilased. Naljapäeval olid päeva juhtideks GERDA ja SANDER.
- Klassiõhtuid ei toimunud.
- Klassijuhatajatundides arutasime klassi asju, tegelesime klassile antud ülesannete ettevalmistamisega, kirjutasime kokkuvõtteid kroonikasse, tähistasime sünnipäevi, analüüsisime õppimist/ kommenteerisime hinnetelehe toel õppimist ja märkusi/ kiitusi. EV aastapäeva eel kujundasime teenetemärgi iseendale. Jaanuarikuu klassijuhatajatunnis käisime Spordimaja uisuplatsil uisutamas.
- Sünnipäevi tähistasime kingitusega – sünnipäevamedaljon, sünnipäevakaart, puuvili küünlaga, sünnipäevalaul. Sünnipäevalaps pakkus PALJU KOMME. Suvesünnipäevi pidasime 3.juunil.
- Isadepäeva eel meisterdasime isadele SILMADEGA LIPSUD ja emadepäeva puhul (väikese hilinemisega) disainisime emadele ilusad TÖÖKINDAD.
- Jõulude ajal olid klassi seinal jõulusokid, kuhu päkapikud maiustusi poetasid.
- Klassi jõulupidu koos peredega - „jõulubowling“ GoBowlingus, pannkookide söömine Meie Pubis, jõulu-ja uusaastasoovid Rapla linna suure kuuse all, „põgenev“ jõuluvana ja kingitused.
- Iga uut õppeveerandit tervitasime ning head suvevaheaega viimasel klassijuhatajatunnil soovisime ühise mahlaklaaside kokkulöömisega.
- Naistepäeval kinkisid poisid igale tüdrukule tulbi.
- Mõtlesime välja ja teostasime kooli üritusena NALJAPÄEVA „Mis sul viga on?“
Riietu naljakalt, mõtle endale naljakas nimi, klassid valmistasid naljapäeva ajakirja „Nalja number“. Vahetundidel lugesime kooliraadio eetris naljandeid ja nakatasime naeruga. Päeva lõpetamine saalis- „Nalja numbrite“ esitlemine, kõige naljakama riietuse ja kõige naljakama nime rahavahääletuse tulemused, klasside etteasted - dr Very Kurb (direktor) tuli naerma ajada. Lõpetuseks meie klassi poolt naljade top 5.
- Osalesime maakonna 7.klasside uurimuses „Ohud internetis“. Klassijuhataja ja klassivanem Grete osalesid Rapla politseijaoskonnas kokkuvõtete tegemisel.
- Talgupäeval „Teeme ära“ koristasid tüdrukud teeääred Kaereperest Viljandi maanteeni ja bussipeatusse ümbruse, poisid abistasid direktorit kooli aias.
- Loodusviktoriini vastuseid trükkisid arvutisse GERDA, MARKUS, TANNAR.
- Preemiareisidel Haapsalus ja Setumaal käisid GRETE, MARKUS, TANNAR, SANDER, EVELIN.
- Kehtna valla noortekeskuse ja Kehtna valla noortekogu korraldatud ELUSTIILILAAGRIS Eidaperes osalesid LIISI, GERDA, KEVIN ja ROBERT. Laager toimus 21.-22.mail.
21.mai – täna öösel me ei maga, 22.mai – korraldame ise uhke pidustuse.
- Sel aastal saime 9.klassilt tutipeol kingituseks suure kotitäie paberlennukeid!
- Viimase koolipäeva jalgpallimeeskonnas võitlesid võidu eest TANNAR, ROBERT, SANDER, VILLEM, MARKUS, SVEN, LIISI, DIANA. GRETE ja GERDA orienteerusid. Korvpallis proovisid viskekätt ANDREAS, KEVIN, EDVIN, VALLO, MARKUS, EVELIN, DIANA, LIISI.
- Direktori vastuvõtule parimatele ainetundjatele olid kutsutud ning osalesid koos vanematega GRETE, SANDER ja MARKUS.
- Klassi suvereis Kihnu saarele. Reisi kava:
08:45 Munalaid - Kihnu
09:45 Algab autoringsõit sadamast auto Arno, giid Viive Sääreküla, Lemsiküla, Rootsiküla ( peatus majaka juures ja muuseumi juurde)
11:00 Muuseum
12:00 Jätkub autoringsõit, randa sööma auto Arno, giid Viive
12:15 Kalalõuna
13:15 Jalutuskäik ja vaba aeg rannas, giid Viive
14:00 Autotransport rannahalli juurest läbi Linaküla (Oja juurest) Kurase juurde (poe külastus, kui on soov ja külastada kalmistut kui tahetakse), auto Arno, giid Viive
15:25 Autotransport Kurase juurest sadamasse, auto Arno
16:15 Kihnu – Munalaid
Reisil käisid Evelin, Diana, Liisi, Grete, Gerda, Vallo, Sander, Tannar, Kevin, Andreas, Markus, õpetaja, Grete ema, Diana isa. Autodega sõidutasid Sanderi isa , Vallo isa ja Diana isa.