kolmapäev, 1. aprill 2009

NALJAPÄEV

10 kommentaari:

liisi ütles ...

päris lahe päev oli

Sander ütles ...

Õpilastel olid lahedad soengud, koolikottide asemel oli mingi muu asi kuhu panna õpikud, pinalid jne.Võistlus oli tore :D nalja sai .

Diana ütles ...

Mulle meeldis see päev väga. Mulle eriti palju aprillinalju ei tehtud.Rohkem inimesi oleks võinud pidžaamadega tulla,aga mulle melldisid ka omapärased koolikotid.Oli väga tore,ka järgmine aasta võiks selline üritus olla.

Andreas ütles ...

ei no jah päris tore oli sai vist nalja ka...ma ei mäleta eriti:D

Unknown ütles ...

täiega lahe päev oli kõvasti nalja sai igaljuhul.:p

robert ütles ...

fun päev oli :D !

Siim :D:D::D ütles ...

Päris norm oli :D

evelin ütles ...

kõik pidid kooli tulema pidžaamas . Kõigil olid lahedad pidžaamad . Mulle tehti küll nalju , kuid õnge ma nendega ei läinud . Ma sain ka medali parima pidžaama eest .

villem44 ütles ...

Päris lahe oli mulle meeldis.

Grete ütles ...

Vahva, =)