neljapäev, 20. märts 2008

TUNNISTUSED

III veerandi kokkuvõte: hindele "4-5" õppisid sel veerandil MARKUS ja SANDER, päris viielist õpilast meie klassis polnud, kellelgi polnud tunnistusel puudulikku hinnet.

Võrreldes eelmise veerandiga oli õppeedukuses LANGUS:
Andreas - viies aines (ühe kolme asemel tunnistusel nüüd viis kolme)
Siim ja Evelin - neljas aines
Sander - viis viit on kukkunud neljadeks
Robert - kahes aines
Grete - tunnistusele on ilmunud "3"

Võrreldes eelmise veerandiga oli õppeedukuses TÕUS:
Vallo - neljas aines
Tannar ja Diana - kolmes aines
Kevin ja Sven - kahes aines
Villem ja Markus - ühes aines
Carina ja Liisi õppeedukus samal tasemel II veerandi tulemustega.

Klassis tervikuna on langenud käitumise ja hoolsuse hinded, ühel õpilasel hoolsus III veerandil lausa mitterahuldav. Siin on koht, kus on igaühel mõtlemisainet ning nagu ütles direktor: "Tuleb teha omad järeldused". Kas ma olen teistele eeskujuks, kui tujutsen, keeldun vastamast või kaasa tegemast, olemas väljas iseenda/ klassi huvide eest? Kas ma kõnelen/ käitun õpetajate ja kaasõpilastega hästi, kas ma pole ehk unustanud lihtsat ja elementaarset viisakust, silma vaadet, tere? Kas mul on igaks tunniks vajalikud õppevahendid, kas ma teen kodused tööd ära? Kas ma töötan tunnis kaasa või pigem vaatan, mida sõber teeb...ja teen siis sedasama, ütlen samu sõnu (kuigi ise vist nii ei mõtle, või mis?)? Kas ma ehk liiga palju UNUSTAN...?

Hääd vaheaega, puhka kenasti, et esmaspäeva hommikul saaks kevadrõõmsalt alustada viimast kooliveerandit!

1 kommentaar:

Sander ütles ...

Ma olen oma tunnistusega rahul.