pühapäev, 28. aprill 2013

DRAMA DAY 2013

23.aprillil toimus Rapla Vesiroosi Gümnaasiumis 5.klasside ingliskeelsete näidendite päev DRAMA DAY. Mei esitasime loo talendiotsingust "Britain´s Got Talent". Loosiga sattusime kohe esimestena lavale. Läks väga hästi, kõik esitasid oma rolli suurepäraselt. Õpetaja jäi ülimalt rahule. Õpetaja Kadi pildistas ja kiitis. Kahjuks oli sel aastal vähe osalejaid, vaid 4 kooli tõid oma tükid lavale. Tore oli siiski näha, kuidas teised koolid esinevad. Pärast väikest vaheaega tegi žürii kokkuvõtte ja autasustas parima häälusega õpilasi tänukirjadega. Meie näitetrupist pälvisid kiidukirja ja meene Gerda S., Gerda M. , Maite, Raina ja Riin. ÕNNE!





NB! Kõiki fotosid saad vaadata MEIE KLASSI FOTOALBUMIST (kerimisribalt alla, viimane postitus).

INGRID-IIRIS Drama Day toimus 23.04 (teisipäeval). Seal oli 4 näidendit, me olime esimesed. Me tegime "Britain´s Got Talent". Kui kõik näidendid olid läbi saanud, siis anti diplomid ja ühe raamatu. Seal oli kohalik ameeriklane ja tema andiski need diplomid. See oli kõige lahedam päev selles nädalas!
AGNES  23.aprillil toimus 5.-te klasside näidendite päev "Drama Day". Me pidime alustama etendust. Meie näidendi nimi oli "Britain´s Got Talent" . Ma olin seal Amanda, kes oli iluvõimleja. Seal oli lahe olla, sest me saime oma oskusi inglise keeles näidata.
TRIIN  23.aprillil sõitsime direktori autoga Vesiroosi Gümnaasiumisse. Kui üritus peale hakkas, loositi välja järjekord, me olime esimesed. Kõik läks hästi. Meie koolist said suhteliselt paljud, nt. Raina, Riin, Gerda M, Gerda S. Väga tore oli.
GERDA M.  Meie näidendi nimi oli "Britain´s Got Talent" . Mina olin seal kohtunik. Ma tegelikult värisesin kogu näidendi aja. Ma arvan, et meie näidend oli kõige parem. Seal olid muusika, dekoratsioonid ja erinevad riided. Meie klassist said Gerda S., Maite, Raina, Riin ja mina ilusa häälduse eest diplomi. Mulle väga meeldis ja ma usun, et teistele meeldis ka.

Kommentaare ei ole: