neljapäev, 25. oktoober 2012

I VEERANDI KOKKUVÕTE 19.10.2012


TRIIN Õppimine läks hästi, sest oli ainult kaks nelja, käitusin ka hästi, aga asju oleks võinud vähem maha jääda. Klassijuhatajtunnid olid lõbusad, käisime ka "Pal-tänava poisse" vaatamas, oli tore. Muinasjutu rääkimine oli igav, sest palju väikseid oli. Järgmine veernad võiks sama hästi minna!

GERDA S. Esimene veerand läks hästi. Tunnistusel on kõik viied. Käisime teatris Tallinnas. Käitumine ja hoolsus olid eeskujulikud. Tegime õunaklassijuhatajatunni. Proovin järgmisel veerandil jälle kõik viied. Vaheajal lähen Hedvika juurde ja Pärnumaale tuttavate juurde.

GERDA M. Sel veerandil läks õppimine üldiselt hästi, aga ajalugu oleks võinud paremini minna. Käitumine ja hoolsus on vist head. Sel veerandil läks kõik hästi, aga ajalugu ei läinud. Järgmisel veerandil ma jätan palju asju meelde.

RIIN Minu esimene veerand läks väga hästi. Tunnistusele tulid kõik viied. Jõudsime käia teatris ning tegime õunaklassijuhatajatunni. Tulemas on ka esimene klassiõhtu. Käitusin väga hästi. Järgmisel veerandil proovin saada taas kõik viied. Vaheajal koristan toa ära ning olen palju õues.

GERDA K. Mul läksid mõned tunnid halvasti, sellepärast, et ma ei osanud teha. Aga jummala tänatud mul läksid mõned tunnid ikka hästi kah.

MAARJA-JOHANNA Käisime teatris "Pal-tänava poisid" ja lasteteatris "Mäng". Matk jäi kahjuks ära. Hoolsus oli mul hea, käitumine ka. Olin ka ühe nädala haige, aga õppisin ilusti järgi.

RAIT Ma tahaks, et oleks kõik viied ja neljad. Mul õnnestus kirjandus viiele õppida. Hoolsus oli natuke hea. Me käisime teatris ja meil on veel plaane ees. Järgmisel veerandil teen hinded heaks.

GEIMO See veerand läks väga kiiresti, et ma ei saanud aru. Mulle meeldib käia 5.klassis. Tegime palju toredat. Järgmisel veerandil õpin ilusti, saan palju 5. Vaheajal kavatsen puhata.

INGRID-IIRIS Minu esimene veerand oli hea. Ma oleks pidanud rohkem mõtlema koolitööle, mitte millelegi muule. Hoolsus oli vist halb, aga ka võib-olla oli hea. Mu käitumine oli äkki hea, aga ma ei tea. Meie esimene klassijuhatajatund oli lahe, sest kõik pidid õunad kaasa võtma. Me käisime ka vaatamas üht juttu, kui üks mees rääkis. Ma võiks järgmine veerand rohkem pöörduda õppimisele.

MAITE Esimene veerand läks väga hästi. Mulle meeldisid terve klassi tegevused. Tunnistusele tuli kahjuks üks 4 (eelmised aastad olid kõik 5-d). Käitumine ja hoolsus olid eeskujulikud. Kokkuvõttes oli tore veerand. Järgmisel veerandil üritan ajaloo saada 5.

MARGUS Nii et see veerand mul olid hinded väga kehvad ja käitumine ei olnud ka kõige parem. Hoolsus oli ka halb. Me käisime veel koos klassiga teatris ja seal oli päris lahe. Õunaklassijuhatajatund oli ka lõbus. Ja eile käisime teatris, aga see oli päriselt igav.

AGNES Meie veerand läks väga hästi. Ajalugu oleks pidanud rohkem õppima. Klassiga ei käind ma kuskil. Klassijuhatajatunnid olid ägedad. Mina käitusin väga hästi. Hoolsus oli mul ka väga hea.



      

Kommentaare ei ole: