esmaspäev, 21. november 2011

TEATRIKÜLASTUS 31.oktoobril

Rakvere teatri etendus "NULLPUNKT" Paide Kultuurikeskuses. Teatrihuvilised 8. ja 9.klassist + õpetajad Kati, Anne ja Tiina.

GRETE Täitsa lõbus oli. Bussis oli tore olla ja etendus oli ka põnev. Huvitavalt lahendatud. Näitlejatöö oli ka enamasti hea. Üks tüüp karjus kogu aeg Kreetet. Võib olla oli sellest ilma raamatu lugemiseta natuke keeruline aru saada, aga ikkagi huvitav.
TANNAR Mõni asi meeldis, mõni mitte. Laulud seal vahepeal olid jama, aga üldiselt oli hea. Huvitav oli kuulata. Näitlejad rääkisid .....
Bussisõit oli tasuta. Hea seltskond oli.
SIIM Etenduse nimi oli 0punkt, seal oli 7 näitlejat, kes mängisid kõik erinevaid rolle. Teater oli tore, huvitav, lahe, võimas, äge, vinge, naljakas ja ja.
VALLO See oli üks tore noortepärane etendus, oli palju roppusi, noorte probleeme. Bussis sai st*aks nalja vahepeal. Sai natuke uut infot. Võiks rohkem teatris käia.
SANDER II veerandi esimesel päeval käisime Paide teatris vaatamas "Nullpunkti". See oli väga tore, roendamist oli suht palju, aga muidu oli päris hea see. Esimene vaatus oli huvitavam, aga teine oli suht igav.
GERDA 31.oktoobril käisime Paides teatrit vaatamas. Teatri nimi oli nullpunkt, mis oli raamatu abil etendatud. Mulle endale väga meeldis teater, kuna see oli selline omapärane+seal oli väga palju rope sõnu. Nullpunkt rääkis kooli ja noorte probleemidest. Kestis kaks ja pool tundi.Minu arust oli see liiga pikk, aga see oli seda kõike väärt, kuna teater oli väga hea, nagu ma eespool mainisin. Kuigi ma pole veel jõudnud raamatut lugema hakkata, aga ma võtsin raamatukogust. Kohekui mul aega hakkan ma kohe kindlasti ka raamatut lugema, kuna siis saan ma ehk aru sellest lõpust, mis teatris etentati. Aga mulle endale väga-väga meeldis, kuid vahepeal kipus väike uni peale. Aga ma läheks kunagi veel vaatama selliseid etendusi, mis seostuvad kooli probleemidega ja üldse noorte probleemidest.

Kommentaare ei ole: