laupäev, 10. november 2007

ISADEPÄEV




Posted by Picasa
Pühapäeval on isadepäev. Sel puhul meisterdasime klassijuhatajatunnis isadele kingituseks võtmehoidjaid. Kasutasime seibe nr 5 ja nr 6, samuti mutreid, haaknõelu la kirjaklambreid - neid asju võib igal isal ikka aeg-ajalt vaja minna. Pakkisime kingitused ümbrikku ja kirjutasime peale:"Head isadepäeva!". Näis, mis isad arvavad.
Meie klassis on kümme poissi, samuti tulevased isad. Tüdrukud kinkisid poistele karbitäie šokolaadinööpe, karp oli mässitud ümbert traadiga - avamine oli päris lõbus. Siis läks kommide jagamiseks. HEAD ISADEPÄEVA!

5 kommentaari:

Sander ütles ...

Mu isale meeldis väga see võtmehoidja

Diana ütles ...

ma panin oma võtmehoidja postkasti ja mu isale meeldis see väga ja ta riputab selle auto võtmete külge :)

Tannar ütles ...

mu isale meeldis ka .

carina ütles ...

Mulle meeldis see väga ja mu isale kaa..!:D

Grete ütles ...

seda oli lahe meisterdada.
mu isale meeldis ka see võtmehoidja:)